Opće informacije
Putem ovog Poziva na dodjelu bespovratnih financijskih sredstava Provedba mjera zaštite kulturne baštine oštećene u potresu (u daljnjem tekstu: Poziv) definiraju se ciljevi, uvjeti i postupci za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava namijenjenih provedbi operacija koje se financiraju iz Fonda solidarnosti Europske unije (FSEU).
- Ciljevi Poziva
U okviru ovog Poziva potpora će se dodijeliti operacijama za pripremu projektne dokumentacije za provedbu mjera zaštite kulturne baštine oštećene u potresu i provedba mjera zaštite kulturne baštine– izvođenje radova osiguranja i stabiliziranja.
- Ukupna raspoloživa sredstva
Ukupna financijska alokacija u okviru ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga iznosi 800.000.000,00 kuna. Najviša stopa sufinanciranja iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova i osigurana je temeljem Odluke Europske komisije o dodjeli sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije Republici Hrvatskoj.
- Prihvatljivi prijavitelji
Prihvatljivi su sljedeći prijavitelji:
- tijela državne uprave prema Zakonu o sustavu državne uprave („Narodne novine“, br. 66/19) i Zakonu o ustrojstvu i djelokrugu tijela državne uprave („Narodne novine“, br. 85/20)
- jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu („Narodne novine“, br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19, 144/20);
- ustanove kojima su osnivači ili suosnivači Republika Hrvatska i/ili jedinica lokalne i područne (regionalne) koje su upisane u sudski registar sa sjedištem na području Grada Zagreba; Krapinsko-zagorske županije ili Zagrebačke županije, a obavljaju djelatnost u području kulture
- vjerske zajednice registrirane temeljem Zakona o pravnom položaju vjerskih zajednica („Narodne novine“, br. 83/02 i 73/13);
- udruge i organizacije civilnog društva koje djeluju u području kulture, umjetnosti i medija;
- trgovačka društva u vlasništvu ili suvlasništvu Republike Hrvatske i/ili jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave koja u kulturnom dobru obavljaju registriranu negospodarsku djelatnost;
Svi prijavitelji moraju biti u mogućnosti dokazati svoj pravni status. Svi navedeni prijavitelji trebaju biti vlasnici ili korisnici kulturne baštine. Ako su korisnici uz prijavu moraju priložiti izjavu vlasnika da je suglasan s prijedlogom aktivnosti.
- Prihvatljive aktivnosti
Prihvatljive aktivnosti u okviru Poziva su:
- Priprema projektne dokumentacije za provedbu mjera zaštite kulturne baštine oštećene u potresu.
- Provedba mjera zaštite kulturne baštine– izvođenje radova osiguranja i stabilizacije
Aktivnost 1. Priprema dokumentacije za provedbu mjera zaštite kulturne baštine oštećene u potresu
- Postupak prijave
Poziv se provodi kao otvoreni postupak. Dostava (podnošenje) projektnih prijedloga dozvoljena je najranije danom objave javnog Poziva, a najkasnije do isteka roka operacije. Operacije će biti razmatrane po redoslijedu zaprimanja prijava.
Projektni prijedlog mora se dostaviti (podnijeti) putem sustava e-pisarnice kroz modul e-Prijavnice Ministarstva kulture i medija unutar roka određenog ovim Pozivom. Faza zaprimanja i registracije vrši se automatski putem kroz sustava e-pisarnica.
- Vrsta poziva
Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga. Poziv je otvoren do 30. svibnja 2022. g. U slučaju iskorištenja alociranih sredstava, poziv će biti ranije zatvoren. Poziv se automatski ranije zatvara kada ukupni iznos zaprimljenih projektnih prijedloga dosegne 200% inicijalne alokacije poziva.
7. Pitanja i odgovori
Potencijalni prijavitelji mogu tijekom trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Postavljeno pitanje treba sadržavati jasnu referencu na Poziv. Odgovori će se objaviti tijekom postupka dodjele na mrežnim stranicama https://min-kulture.gov.hr/ i www.strukturnifondovi.hr svakih 7 dana.
Pitanja je moguće postavljati elektroničkim putem ovisno o sadržaju pitanja na navedene mail adrese:
– tehnička pitanja vezana uz postupak online prijavljivanja – prijava.fondsolidarnosti2@min-kulture.hr
– stručna pitanja vezana uz sadržaj e-prijavnice – potres.fondsolidarnosti@min-kulture.hr
U svrhu osiguravanja poštivanja načela jednakog postupanja prema svim prijaviteljima, ne daju se prethodna mišljenja vezana uz prihvatljivost prijavitelja, operacija, aktivnosti i troškova u odnosu na pojedinu operaciju.
VAŽNO! Dana 2. veljače 2021. Ministarstvo kulture i medija objavljuje dokument PITANJA I ODGOVORI 26.01.- 02.02. 2021. Dokument je dostupan za preuzimanje na listi dokumenata.
Radi tehničkih poteškoća u sustavu dokumente PITANJA I ODGOVORI 10.02.2021.-16.02.2021. te PITANJA-I-ODGOVORI-17.02.2021.-23.02.2021. možete pronaći u nastavku teksta. Ovo je privremeno rješenje te će se prilikom otklanjanja poteškoća u sustavu dokument objaviti kao i prethodna dva seta pitanja i odgovora.
- PITANJA I ODGOVORI 10.02.2021.-16.02.2021. Dokument možete preuzeti OVDJE
- PITANJA-I-ODGOVORI-17.02.2021.-23.02.2021. Dokument možete preuzeti OVDJE
- PITANJA-I-ODGOVORI-24.02.2021.-02.03.2021. Dokument možete preuzeti OVDJE
- PITANJA-I-ODGOVORI-03.03.2021.-09.03.2021. Dokument možete preuzeti OVDJE