Plan razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa u Gradu Solin; Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Ivanić Grada; Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Kaštela

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.02.1.1.01.0001, KK.02.1.1.01.0002, KK.02.1.1.01.0003

Naziv projekta

Plan razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa u Gradu Solin; Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Ivanić Grada; Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Kaštela

OIB tvrtke ili organizacije

29524210204

Naziv tvrtke ili organizacije

A1 Hrvatska d.o.o.

Osoba za kontakt

Snježana Vrkljan

Lokacija

Grad Zagreb , Zagreb

Kontakt telefon

0914691370

Email

EU_BBnabava@A1.hr

Vrsta nabave

Usluge

Datum objave

09. 10. 2023.

Rok za dostavu ponuda

18. 10. 2023.

Kratak opis nabave

Predmet nabave su usluge revizije projekata KK.02.1.1.01.0001 Plan razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa u Gradu Solinu, KK.02.1.1.01.0002 Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Ivanić Grada i KK.02.1.1.01.0003 Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Kaštela, sufinanciranih iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Cilj neovisne revizije je izrada izvješća o reviziji koju je korisnik bespovratnih financijskih sredstava (Naručitelj) dužan dostaviti Posredničkom tijelu razine 2 uz Završno izvješće o provedbi projekta u sklopu Završnog zahtjeva za nadoknadom sredstava. Svrha izvješća je potvrditi da su dostavljeni računi za nastale prihvatljive troškove projekta u skladu s financijskim odredbama Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Usluga neovisne revizije izdataka/troškova predmetnog Projekta podrazumijeva utvrđivanje postojanja odgovarajućeg revizorskog traga primjenjujući odredbe, pravila i načela iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava (Posebni uvjeti, Opći uvjeti i prilozi) i njegovih izmjena, Međunarodnog standarda za povezane usluge 4400, Smjernica za države članice o provjerama upravljanja (Programsko razdoblje 2014.-2020.). Zadaća Izvršitelja usluge je potvrditi da je zahtjev za isplatu, baziran na temelju financijskog izvješća i pripadajućih računa koji se odnose na aktivnosti programa rada koje se revidiraju, pouzdan i dosljedan u odnosu na odredbe Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Nalaz neovisne revizije nužno je povezan s provedbom Ugovora o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava. Uključuje provjeru računovodstvene evidencije i financijskih izvješća na Projektu te jesu li isti u skladu s hrvatskim računovodstvenim propisima i standardima, prikazuju li prezentirana financijska izvješća realno i objektivno financijski položaj i uspješnost provedbe Projekta, jesu li svi troškovi na Projektu uistinu nastali u svrhu provedbe projekta te jesu li predviđeni proračunom Projekta i jesu li u skladu sa kriterijima prihvatljivosti troškova koje propisuje EU. Rezultati revizije: a) Provjera primjerenosti dokumentacijskih dokaza i revizijskog traga projekta uključujući i sve troškove koji će biti uključeni u Završni zahtjev za nadoknadom sredstava, b) Revizorsko mišljenje o provjeri i činjeničnim nalazima u skladu s Međunarodnim standardom za povezane usluge 4400 (Potvrda o provedenoj reviziji), c) Nalazi u vezi s nedostacima te predloženim i provedenim korektivnim mjerama. Revizorsko izvješće minimalno mora sadržavati: • jamstvo da su izdaci plaćeni u razdoblju prihvatljivosti, • da se izdaci odnose na stavke odobrene Ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava, • da su se poštivale ugovorne odredbe, • da se navedeno može potvrditi odgovarajućom dokumentacijom te računovodstvenim sustavom bilježenja podataka, • jasno vidljiv opis radnji koje su provedene, kao i rezultati navedenih radnji. Predmet nabave je podijeljen u tri (3) grupe te ponuditelji imaju mogućnost podnošenja ponude za jednu, dvije ili sve tri grupe predmeta nabave. Ukoliko Ponuditelj podnosi ponudu za više grupa predmeta nabave dužan je izvršiti reviziju i dostaviti Naručitelju revizorsko izvješće za svaki od projekata odnosno svaku od grupa predmeta nabave.

Priloženi dokumenti

Poziv na dostavu ponuda.pdf


Poziv na dostavu ponuda_revizija
Datum: 9.10.2023.

Nabava 07_Revizija_pojašnjenja.pdf


Odgovori na pitanja zainteresiranih ponuditelja
Datum: 12.10.2023.

Odluka o odabiru_revizija_G1.pdf


Odluka o odabiru - Grupa 1
Datum: 27.10.2023.

Odluka o odabiru_revizija_G2.pdf


Odluka o odabiru - Grupa 2
Datum: 27.10.2023.

Odluka o odabiru_revizija_G3.pdf


Odluka o odabiru - Grupa 3
Datum: 27.10.2023.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X