Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je usluga pojedinačne homologacije koja će se provesti za 3 tipa vozila. Usluga
koja je predmet nabave obuhvaća ispitivanja i testiranja sukladno tehničkim specifikacijama u
Prilogu 2 Troškovnik/Tehničke specifikacije Poziva na dostavu ponuda, za svaku pojedinu
grupu predmeta nabave. Provedena ispitivanja i testiranja rezultirat će homologacijskim
izvješćem za svaki tip vozila. Homologacijsko izvješće o provedenim ispitivanjima mora biti
dostavljeno Naručitelju do roka za izvršenje predmeta nabave.
Predmet nabave je podijeljen u grupe kako slijedi:
Grupa 1 – Homologacija za vozilo s diesel agregatom
Grupa 2 – Homologacija za vozilo s elektro-baterijskim pogonom
Grupa 3 – Homologacija za vozilo s gorivnim ćelijama
Ponuditelj može podnijeti ponudu za jednu ili više grupa predmeta nabave, što naznačava na
za to predviđenom mjestu u Ponudbenom listu (prilog 1). / The subject of the procurement is the service of individual homologation, which will be carried
out for 3 types of vehicles. The procurement service includes examination and testing in
accordance with the technical specifications outlined in Annex 2 of the Financial
offer/Technical Specifications of the Invitation for submission of offers for each lot. The
conducted testing and examination will result in a homologation report for each type of
vehicle. The homologation report on the conducted inspections must be delivered to the
Contracting Authority by the deadline for the execution of the procurement subject.
The subject of the procurement is not divided into lots as follows:
Lot 1 – Homologation service for vehicle with diesel engine
Lot 2 – Homologation service for vehicle with electro-battery drive
Lot 3 – Homologation service for vehicle with fuel cell drive
The Tenderer may submit an offer for one or more Lots, which shall be indicated in the
designated fields within Tender submission form (Appendix 1).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave su radovi unutarnjeg uređenja na proizvodnom pogonu tvrtke MLC ELECTRONIC d.o.o.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Dobava i isporuka osnovne materijalne pomoći – školski pribor i higijena – novorođenče.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
PREDMET NABAVE:
Predmet nabave sadrži sljedeće stavke:
– Hidrauličku prešu od minimalno 50 tona
– Stol s pištoljem za brzu izmjenu pakni
– Rezalica za hidraulična crijeva
– Gulilica za hidraulična crijeva
– Stalak za crijeva sa minimalno 7 nivoa
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je dobava, instalacija i puštanje u rad samoposlužne autopraonice na čestici k.č.br. 979 (4874/3) k.o. Petrinja, u vlasništvu poduzeća AT d.o.o. na adresi Sisačka 117, Petrinja, a prema pravomoćnoj Građevinskoj dozvoli KLASA: UP/I-361-03/21-01/000034, URBROJ: 2176-6-07/2-22-0021 izdanoj od Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne djelatnosti pri Gradu Petrinji.
Detaljni opis samoposlužne autopraonice propisan je Glavnim projektom Z.O.P: AP-PT i pripadajućim troškovnikom.
Radi se o ponovljenom postupku nabave za Grupu 2 iz Poziva na dostavu ponude evidencijskog broja 02-2023 objavljenog 12. travnja 2023. godine na stranici strukturnifondovi.hr.
Svi potrebni građevinski radovi koji prethode dobavi, instalaciji i puštanju u rad samoposlužne autopraonice su izvedeni.
Tehničke specifikacije, opis posla kao i sve relevantne tehničke pojedinosti predmeta nabave naveden je u troškovniku koji je prilog ovog Poziva na dostavu ponuda (Prilog 3) i Glavnom projektu Z.O.P: AP-PT glavnog projektanta Milenko Grubić, dipl. ing. građ., broj ovlaštenja: G 1082 i koji sadržava šest mapa, a koji je prilog ovog Poziva na dostavu ponuda (Prilog 5 – Glavni projekt).
Predmet nabave iz ovog Poziva nije podijeljen u grupe.
Predmet nabave predstavlja jednu jedinstvenu funkcionalnu tehničku i tehnološku cjelinu i
s odabranim ponuditeljem će sklopiti jedan ugovor za cjeloviti predmet nabave.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je Nabava dodatne opreme za proizvodni pogon te se dijeli u tri (3) grupe predmeta nabave kako slijedi:
– Grupa 1: Nabava radnih stolova;
– Grupa 2: Nabava alata i opreme za CNC stroj;
– Grupa 3: Nabava alata i opreme za radne faze procesa.
Ponuditelj može ponuditi ponudu za jednu ili više grupa predmeta nabave. Detaljan opis predmeta nabave i količina predmeta nabave po grupama predmeta nabave navedene su prilozima, odnosno tehničke specifikacije određene su Tehničkim specifikacijama (Prilog 2) i Troškovnikom (Prilog 3) koji su sastavni dio ovog Poziva.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je „Cijevi i izolacija cijevi za rashladno postrojenje“. Postupak je samo za grupu 1 Cijevi za rashladno postrojenje. Roba se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje.
/
Subject-matter of the procurement is “Pipes and pipe insulation for chiller plant”. The procedure is only for lot 1 Pipes for cooling plant. The goods are procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II Cost Sheet and in point 2.4. of Tender Documentation.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je 3D skener za ortopedska pomagala s pripadajućim softverom kojom će se smanjiti dugotrajan proces uzimanja mjera korisnika te će se time povećati učinkovitost te minimalizirati dio utrošenog radnog vremena za uzimanje mjera.