Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
03. 04. 2023. Rok za prijavu je unutar 30 dana
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.04.1.1.03.0239.
Naziv tvrtke ili organizacije
BRKIĆ IZUMI d.o.o.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je oprema za obradu metala, koja je podijeljena u 2 grupe:
1. Rezačica
2. Savijačica
Oprema se isporučuje na adresu naručitelja.

Rok za dostavu ponuda
03. 04. 2023. Rok za prijavu je unutar 30 dana
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.08.2.1.16.0116
Naziv tvrtke ili organizacije
BOLTAR d.o.o.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je Nabava specijalizirane opreme i alata, a sukladno Tehničkim specifikacijama i Troškovniku koji je prilog ove dokumentacije (Prilog II). Roba mora biti nova i neupotrebljavana. Predmet nabave nije podijeljen u grupe.
Nabavlja se specijalizirana oprema i alat:
– Hidraulično duplo crijevo za moment ključ – 1 kom
– Hidraulični moment ključevi s prihvatima za nasade različitih otvora- 4 kom više različitih vrsta
– Udarni nasadni ključ različitih kvadratnih prihvata i otvora ključa- 40 kom više različitih vrsta
– Kazeta moment ključa različitih otvora niskog profila- 17 kom više različitih vrsta
– Produžena reakcijska ruka moment ključa- 7 kom više različitih vrsta
– Konverzijski set za moment ključeve- 3 kom više različitih vrsta
– Kompaktni hidraulični cilindri- 20 kom više različitih vrsta
– Električna pumpa za hidraulični moment ključ- 2 kom više različitih vrsta
– Pogonska jedinica hidrauličnog moment ključa niskog profila- 3 kom više različitih vrsta
– Redukcijski umetak- 20 kom više različitih vrsta

Rok za dostavu ponuda
17. 04. 2023. Rok za prijavu je unutar 30 dana
Vrsta nabave
Radovi
Broj ugovora
KK.04.1.1.03.0255
Naziv tvrtke ili organizacije
MARE PRO d.o.o.
Grad
Duga Resa

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave su radovi i oprema u provedbi projekta “Poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u tvrtki MARE PRO d.o.o.”, referentnog broja Ugovora KK.04.1.1.03.0255.

Predmet nabave je podijeljen u 4 (četiri) grupe ovisno o vrsti radova i objekte Naručitelja koji se obnavlja, kako bi se omogućilo sudjelovanje što većeg broja gospodarskih subjekata.
Grupa 1.: Aktivnosti energetske obnove – ZGRADA KONFEKCIJE I SKLADIŠTE
Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Zgrada konfekcije i skladište“.
Grupa 2.: Aktivnosti energetske obnove – POGON PREDIONE
Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon predione“.
Grupa 3.: Aktivnosti energetske obnove – POGON TKAONE I UPRAVNA ZGRADA
Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon tkaone i upravna zgrada“.
Grupa 4.: Aktivnosti energetske obnove – STROJARSKI I ELEKTROTEHNIČKI RADOVI
Strojarski i elektrotehnički radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon tkaone i upravna zgrada“.

Rok za dostavu ponuda
04. 04. 2023. Rok za prijavu je unutar 30 dana
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0127
Naziv tvrtke ili organizacije
Brodograđevna industrija Split d.d.
Grad
Split

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je FP propulzija. Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0127 Razvoj putničkog jedrenjaka s nultom emisijom ispušnih plinova, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Poziva na dostavu ponuda.
/
Subject-matter of the procurement is FP propulsion. The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0127 Razvoj putničkog jedrenjaka s nultom emisijom ispušnih plinova (Development of a passenger sailing ship with zero exhaust emissions), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet and in point 2.4. of the Call for Tenders.

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Niste potvrdili recaptchu

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X