Predmet nabave je nabava integriranog aplikativnog rješenja i edukacija djelatnika za korištenje sustava u provedbi projekta „Povećanje konkurentnosti društva iC ARTPROJEKT implementacijom novih IKT rješenja“. Predmet nabave nije podijeljen na grupe.
Predmet nabave je nabava usluge provedbe edukacije neformalnog obrazovanja odraslih za 20 nezaposlenih pripadnika ciljne skupine projekta Zapošljavanje kroz ribolov kao i 10 članova društva u sklopu poziva Razvoj i provedba programa za socijalnu koheziju i povećanje zaposlenosti u gradovima: Kninu, Belom Manastiru i općini Darda, Benkovcu, Petrinji i Vukovaru.
Predmet nabave je usluga dizajna i proizvodnje alata za brizganje plastike kućišta elektroničkih pločica
i popratnih materijala, a koja obuhvaća:
– Alat za brizganje nove verzije kućišta za optički čitač,
– Alat za brizganje kućišta solarne ploče i antene za ugradnju,
– Alat za brizganje nove verzije kućišta za centralnu i sabirnu jedinicu,
– Alat za brizganje adaptera s izmjenjivim gnijezdom.
Osposobljavanje odraslih osoba za zanimanje Voditelj/ica za izradu i provedbu projekata financiranih iz fondova Europske unije.
SPECIFIČAN UVJET:
Prostor u kojem se vrši osposobljavanje mora biti potpuno pristupačan osobama s invaliditetom.
Predmet nabave je nabava usluge prilagodbe razvijenog softvera zahtjevima tržišta koja
uključuje planiranje i projektiranje aplikativnog rješenja “365 activity” prema uputama
naručioca, odabir tehnologija i izrada aplikativnog rješenja “365 activity” (izrada baze
podataka, pozadinskih servisa, web i API sučelja te testiranje individualnih komponenata
sustava), sinkronizacija podataka između aplikativnog rješenja “365 activity” i postojećeg
sustava “OtoTrak” te postavljanje aplikativnog rješenja “365 activity” na cloud platformu
za posluživanje baziranoj na GNU/Linux operativnom sustavu sukladno Tehničkim
specifikacijama koje čine Prilog VII i Troškovniku koji čini Prilog VIII ove Dokumentacije.
Naručitelj je prilikom objave postupka nabave propustio objaviti Prilog 1. Ponudbeni list koji je sastavni dio Poziva na dostavu ponuda. Slijedom navedenog, Naručitelj dana 05.12.2019. godine učitava Prilog 1. Ponudbeni list te objavljuje izmjenu Poziva na dostavu ponuda_Izmjena BR. 1 na način da se istom produžuje rok za dostavu ponuda.
Predmet nabave je isporuka i instalacija proizvodnog printera velikog formata, a koji je tehnološki i mehanički prilagođen za završni dio procesa tiska što uključuje doradu proizvoda na gotovi format. Predmet nabave nije podijeljen u grupe.
Ponuditelji su obvezni ponuditi cjelokupni predmet nabave tražen ovim postupkom.
Predmet nabave je uredski namještaj za potrebe novoga tehnološko-razvojnog objekta.
Nabava je podijeljena u grupe, grupe nabave su sljedeće:
– Grupa 1: stolovi, ormari i čajne kuhinje
– Grupa 2: stolice
Predmet nabave je prilagodba postojećih i razvoj novih modula golivecard AR mobilnog rješenja/web aplikacije.