Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je vanjska usluga testiranja proizvoda. Usluga
testiranja proizvoda uključuje najam opreme i inženjera kao podrška testiranju.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Reagensi i potrošni materijal za istraživanje
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je Drobilica glomaznog i građevinskog otpada – 1 kom
Tehničke specifikacije predmeta i količine se nalaze u Prilogu 2. Tehničke karakteristike koji je sastavni dio ove dokumentacije. U ponudi mogu biti ponuđene pojedinačne ili više stavki na način kako je to definirano u troškovniku (Prilog 3). Ponuditelju koji preda ili sudjeluje u više ponuda, kao samostalni ponuditelj ili član zajednice ponuditelja bit će odbijene sve njegove ponude, kao i ponude u kojima je član zajednice ponuditelja. Količina predmeta nabave je definirana u Troškovniku kao i u Tehničkim specifikacijama (Prilog 3. i Prilog 2. Dokumentacije za nadmetanje).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava je podijeljena u 4 grupe.
Predmet nabave je oprema za rad u pripremi i proizvodnji, što uključuje Laboratorijsku opremu, prešu, strojeve za punjenje i etiketiranje i tehnologiju za obradu koprimata.
Kratki opisi predmeta nabave prema grupama:
Grupa 1 – Laboratorijska oprema
Nabava uključuje dobavu sljedećih komponenti opreme: Industrijska vaga, laboratorijska vaga, PH metar i senzor, UV lampe, refaktometar, laserski termometar
Grupa 2 – Preša
Stavka uključuje dobavu preše koja će se koristiti za prešanje sjemena i pripremu sirovine za daljnju preradu u ekstraktoru
Grupa 3 – Strojevi za punjenje i etiketiranje
Nabava uključuje dobavu punilice za pastozne materijale i etiketirke
Grupa 4 – Tehnologija za obradu koprimata
Nabava uključuje dobavu sljedećih komponenti opreme: vertikalna svrdlo pumpa, pumpa za med i crijevo, mikser za kremaste proizvode, homogenizator
Usluga za grupe 1, 3 i 4 uključuje dostavu uređaja na adresu Naručitelja, tj. Ponuditelj snosi sve troškove transporta i sav rizik do dostave robe na lokaciju Naručitelja.
Usluga uključuje standardno jamstvo za ispravnost isporučene opreme u trajanju od 12 mjeseci. Dodatno jamstvo se ocjenjuje kao ENP kriterij.
Ponuditelji mogu poslati ponudu samo na jednu, više i/ili na sve grupe nabave.
Alternativne ponude nisu dozvoljene.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava dentalnih softvera: softvera za potrebe pružanja specijalističkih usluga, specifičnog dentalnog softvera/modula s pravom korištenja te softvera za organizaciju rasporeda i komunikaciju s pacijentom.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je Najam serverskog prostora.
Nabava obuhvaća isporuku usluge Najma serverskog prostora u skladu s natječajnom dokumentacijom i tehničkom specifikacijom (Prilog 6 – Tehničke specifikacije) u trajanju od 34 mjeseca odnosno do 15.12.2023.
Ponude je potrebno dostaviti Naručitelju direktno na adresu ili poštanskom pošiljkom preporučeno. Ponude moraju biti zaprimljene od strane Naručitelja, najkasnije do:
29. siječnja 2021. godine do 10,00 sati po lokalnom vremenu na adresi:
Profil Klett d.o.o.
Hektorovićeva 2
10000 Zagreb
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je dio poziva „Unaprjeđenje poslovnih procesa tvrtke nabavom naprednih IKT rješenja“, prijavljen i odobren na natječaju Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, naziva „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) – 2“, referentne oznake poziva KK.03.2.1.19. Projekt je financiran EU sredstvima.
Naziv projekta u sklopu kojeg se provodi nabava
Unaprjeđenje poslovnih procesa tvrtke nabavom naprednih IKT rješenja, referentne oznake KK.03.2.1.19.0495
Nabava sadrži dvije grupe predmeta nabave, kako slijedi:
Rbr. Predmet nabave
1. Grupa 1: Najam servera
2. Grupa 2: Nabava hardverske opreme
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave su usluge za upravljanje projektom i provedbu postupaka nabave na projektu koje su Naručitelju potrebne u svrhu podrške prilikom provedbe ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Usluge koje čine predmet nabave su opisane u dijelu 2.2 Opis posla i opseg usluga koje će se pružati. Predmet nabave nije podijeljen u grupe te Ponuditelj mora dostaviti ponudu za cjelokupni predmet nabave.