Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je usluga pojedinačne homologacije koja će se provesti za 3 tipa vozila. Prije
izrade homologacijskog izvješća, provest će se ispitivanja i testiranja sukladno tehničkim
specifikacijama u Prilogu 2 Troškovnik/Tehničke specifikacije Poziva na dostavu ponuda, za
svaku pojedinu grupu predmeta nabave. Provedena ispitivanja i testiranja rezultirat će
homologacijskim izvješćem za svaki tip vozila.
Predmet nabave je podijeljen u grupe kako slijedi:
Grupa 1 – Homologacija za vozilo s diesel agregatom
Grupa 2 – Homologacija za vozilo s elektro-baterijskim pogonom
Grupa 3 – Homologacija za vozilo s gorivnim ćelijama
Ponuditelj može podnijeti ponudu za jednu ili više grupa predmeta nabave, što naznačava na
za to predviđenom mjestu u Ponudbenom listu (prilog 1).
The subject of the procurement is the service of individual homologation, which will be carried
out for 3 types of vehicles. Prior to the preparation of the homologation report, testing and
examination will be conducted in accordance with the technical specifications outlined in
Annex 2 of the Financial offer/Technical Specifications of the Invitation for submission of
offersfor each lot. The conducted testing and examination will result in a homologation report
for each type of vehicle.
The subject of the procurement is not divided into lots as follows:
Lot 1 – Homologation service for vehicle with diesel engine
Lot 2 – Homologation service for vehicle with electro-battery drive
Lot 3 – Homologation service for vehicle with fuel cell drive
The Tenderer may submit an offer for one or more Lots, which shall be indicated in the
designated fields within Tender submission form (Appendix 1).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je Akrilna stakla. Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0339 Razvoj višenamjenske luksuzne turističke i istraživačke podmornice, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku, Prilogu IV Nacrtima (a i b) i u točki 2.4. Poziva na dostavu ponuda. / Subject-matter of the procurement is Acrylic glass. The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0339 Razvoj višenamjenske luksuzne turističke i istraživačke podmornice (Development of the multipurpose luxury touristic and research submarine), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet, Annex IV Drafts (a and b) and in point 2.4. of Call for Tenders.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava 2240 paketa s higijenskih potrepštinama koje će se dijeliti diljem Imotske krajine
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Dobava i isporuka robe – set osnovnih potrepština za spavanje
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je izvođenje građevinsko-obrtničkih i elektrotehničkih radova energetske obnove vanjske ovojnice, izgradnje fotonaponske elektrane i ugradnje sustava za nadzor i upravljanje energentima na postojećem proizvodno-upravnom objektu Naručitelja, smještenom na adresi Velimira Škorpika 1B, na k.č. 1961, k.o. Podsused, 10090 Zagreb, Republika Hrvatska.
Detaljnije tehničke specifikacije predmeta nabave, te informacije o vrsti, opsegu, prirodi i količini
predmeta nabave, definirane su Troškovnikom (Prilog 2.) koji čini sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Predmet nabave nije podijeljen u grupe jer se radi o međusobno povezanim radovima na objektu koji predstavlja jedinstvenu funkcionalnu cjelinu, stoga nije dozvoljeno nuđenje po grupama ili dijelovima predmeta nabave.
Uz Poziv na dostavu ponuda priložene su sheme stolarije koje mogu biti relevantne za izradu ponude.
Krajnji rok za izvršenje predmeta nabave je 31. prosinac 2023. Predmetni radovi mogu biti završeni i ranije od predviđenog roka.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je dobava, isporuka i puštanje u rad radnog stroja Utovarivač, te obuka djelatnika Naručitelja.
Predmet nabave nije podijeljen u grupe. Ponuditelj je dužan dati ponudu koja obuhvaća ukupni
predmet nabave kako je definirano tehničkim specifikacijama.
Stroj mora biti nov i nekorišten.
Detaljni zahtjevi vezani za predmet nabave definirani su u tehničkim specifikacijama (točka 3.2. Poziva).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava roba, alata (roba za građevinske radove).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave su akumulatorski alat, agregat, kompresor, ručni alat, univerzalni alat, mjerni instrumenti, uređaj za mjerenje iluminacije cestovne rasvjete i prometnih znakova i alati za montažu fotonaponskih sustava.