Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je izvođenje radova cjelovite obnove i energetske obnove zgrade Hrvatskog glazbenog zavoda.
Predmet nabave: radovi.
Nabava nije podijeljena na grupe.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
• Program za provjeru i ispravak PDF dokumenata grafičke pripreme
• Program za izbor, specifikaciju i usporedbu boja pri grafičkoj pripremi
• Softver za grafičku pripremu i dizajn i Edukacija za softver za dizajn logotipa
• Program za otvaranje dokumenata u PDF formatu
• Softver za dizajn logotipa
• Softver za vektorsko crtanje proizvoda
• ERP aplikacija za upravljanje poslovnim procesima i Edukacija za ERP aplikaciju
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je nabava, isporuka i ugradnja opreme plovnog bagera i mobilnih transportera u
svrhu povećanja energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije. Predmet nabave je
podijeljen u četiri grupe:
Grupa 1 – Plovni bager
Grupa 2 – Mobilni transporteri
Grupa 3 – Vaga za odlazni šljunak
Grupa 4 – Demontaža postojećeg plovnog bagera i sustava transportera
Naručitelj provodi postupak nabave za Grupu 4, dok je postupak za Grupu 1, Grupu 2 i Grupu 3
prethodno proveden.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Homologation and Transportation Covers
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Za potrebe projekta Jačanje konkurentnosti tvrtke WINDOR d.o.o. ulaganjem u digitalnu i zelenu tranziciju, Naručitelj ulaže u materijalnu imovinu sa svrhom digitalizacije poslovanja, postizanja energetske učinkovitosti te u konačnici povećanja konkurentnosti na domaćem i međunarodnim tržištima.
Predmet nabave je usluga izrade softvera za digitalizaciju i optimizaciju postojećih proizvodnih i radnih procesa (ERP +MIS).
Softver se treba sastojati od:
•Modula Nabava i robno – materijalno poslovanje;
•Modula Ljudski potencijali i obračun plaća;
•Modula Ponuda / prodaja;
•Pod modula Računi;
•Modula Planiranje i praćenje proizvodnje.
Uz izradu softvera potrebno je pružiti usluge implementacije softvera, online podrške i edukacije zaposlenika.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
U okviru u okviru provedbe Projekta „Rekonstrukcija manevarskih površina za poboljšanje civilno-vojne operativnosti Zračne luke Franjo Tuđman“ 22-HR-TM-ZAGairMILMOB, temeljem Poziva CEF-T-2022-MILMOB – CEF Infrastrukturni projekti, naručitelj provodi nabavu radova rekonstrukcije staze za vožnju F, dijelove raskrižja staza za vožnju D, E, G i H i raskrižja staza za vožnju F i T (raskrižje T1). Predmet nabave su radovi rekonstrukcije staze za vožnju F, dijelove raskrižja staza za vožnju D, E, G i H i raskrižja staza za vožnju F i T (raskrižje T1). Detaljna specifikacija se nalazi u Troškovniku i Prilogu IV ovog Poziva. Naručitelj nije obveznik Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22) niti pravila za provođenje postupaka nabave za neobveznike o javnoj nabavi (NOJN) pa temeljem procijenjene vrijednosti predmeta nabave provodi postupak nabave s Pozivom na dostavu ponude na vlastitim internetskim stranicama, www.zagreb-airport.hr te na internetskim stranicama, www.strukturnifondovi.hr, kako bi osigurao veću vidljivost i tržišno nadmetanje, a sukladno Statutu društva i internim Politikama i procedurama nabave.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je usluga pojedinačne homologacije koja će se provesti za 3 tipa vozila. Usluga
koja je predmet nabave obuhvaća ispitivanja i testiranja sukladno tehničkim specifikacijama u
Prilogu 2 Troškovnik/Tehničke specifikacije Poziva na dostavu ponuda, za svaku pojedinu
grupu predmeta nabave. Provedena ispitivanja i testiranja rezultirat će homologacijskim
izvješćem za svaki tip vozila. Homologacijsko izvješće o provedenim ispitivanjima mora biti
dostavljeno Naručitelju do roka za izvršenje predmeta nabave.
Predmet nabave je podijeljen u grupe kako slijedi:
Grupa 1 – Homologacija za vozilo s diesel agregatom
Grupa 2 – Homologacija za vozilo s elektro-baterijskim pogonom
Grupa 3 – Homologacija za vozilo s gorivnim ćelijama
Ponuditelj može podnijeti ponudu za jednu ili više grupa predmeta nabave, što naznačava na
za to predviđenom mjestu u Ponudbenom listu (prilog 1). / The subject of the procurement is the service of individual homologation, which will be carried
out for 3 types of vehicles. The procurement service includes examination and testing in
accordance with the technical specifications outlined in Annex 2 of the Financial
offer/Technical Specifications of the Invitation for submission of offers for each lot. The
conducted testing and examination will result in a homologation report for each type of
vehicle. The homologation report on the conducted inspections must be delivered to the
Contracting Authority by the deadline for the execution of the procurement subject.
The subject of the procurement is not divided into lots as follows:
Lot 1 – Homologation service for vehicle with diesel engine
Lot 2 – Homologation service for vehicle with electro-battery drive
Lot 3 – Homologation service for vehicle with fuel cell drive
The Tenderer may submit an offer for one or more Lots, which shall be indicated in the
designated fields within Tender submission form (Appendix 1).
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave su radovi unutarnjeg uređenja na proizvodnom pogonu tvrtke MLC ELECTRONIC d.o.o.