Jačanje konkurentnosti tvrtke WINDOR d.o.o. ulaganjem u digitalnu i zelenu tranziciju

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.11.1.1.01.0360

Naziv projekta

Jačanje konkurentnosti tvrtke WINDOR d.o.o. ulaganjem u digitalnu i zelenu tranziciju

OIB tvrtke ili organizacije

27302740127

Naziv tvrtke ili organizacije

Windor d.o.o.

Osoba za kontakt

Ivan Sesar

Lokacija

Požeško-slavonska , Pleternica

Kontakt telefon

+385 (34) 268-098

Email

knjigovodstvo@windor.hr

Vrsta nabave

Usluge

Datum objave

23. 11. 2023.

Rok za dostavu ponuda

01. 12. 2023.

Kratak opis nabave

Za potrebe projekta Jačanje konkurentnosti tvrtke WINDOR d.o.o. ulaganjem u digitalnu i zelenu tranziciju, Naručitelj ulaže u materijalnu imovinu sa svrhom digitalizacije poslovanja, postizanja energetske učinkovitosti te u konačnici povećanja konkurentnosti na domaćem i međunarodnim tržištima. Predmet nabave je usluga izrade softvera za digitalizaciju i optimizaciju postojećih proizvodnih i radnih procesa (ERP +MIS). Softver se treba sastojati od: •Modula Nabava i robno – materijalno poslovanje; •Modula Ljudski potencijali i obračun plaća; •Modula Ponuda / prodaja; •Pod modula Računi; •Modula Planiranje i praćenje proizvodnje. Uz izradu softvera potrebno je pružiti usluge implementacije softvera, online podrške i edukacije zaposlenika.

Priloženi dokumenti

Poziv na dostavu ponuda 04-2022.pdf


Poziv na dostavu ponuda 04-2022
Datum: 23.11.2023.

Prilozi Poziva HR 04-2022 .docx


Prilozi Poziva HR 04-2022
Datum: 23.11.2023.

Tehničke specifikacije HR 04-2022 v3.docx


Tehničke specifikacije HR 04-2022
Datum: 23.11.2023.

Odluka.PDF


Odluka o odabiru
Datum: 21.3.2024.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X