Opći cilj Poziva je uklanjanje uskih grla gradskih prometnih tokova koji uključuju i javni prijevoz posebice u cilju smanjivanja utjecaja turističke sezone na odvijanje javnog prometa. Kroz poziv se ujedno promovira i povećanje modalne podjele u korist javnog prijevoza, kao i pješaka i biciklista povećanjem učinkovitosti i fizičke, operativne i organizacijske integracije svih oblika prijevoza.
Specifični cilj Poziva je povećanje integrirane mobilnosti na području Jadranske Hrvatske, konkretno kroz pilot projekte u Šibeniku i Dubrovniku koji su demonstrirali potrebu i spremnost svojih projekata te imaju prometni masterplan kao plansku osnovu projekata.
Prihvatljivi prijavitelji
Ovaj poziv namijenjen je:
- Gradskom parkingu d.o.o., Draga 14, 22000 Šibenik, operateru kojem su i Odlukom Gradskog vijeća Grada Šibenika od 29. siječnja 2019. godine, uz prethodnu suglasnost Ministarstva unutarnjih poslova – Policijske uprave Šibensko-kninske, broj 551-13-01-UPI-46/19 od 23. siječnja 2019. godine, a na temelju temelju članka 5. stavka 1. točka 6. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN, br. 67/08, 48/10, 74/11, 80/13, 92/14, 64/15 i 108/17), i članka 32. stavak 1. točka 4. Statuta Grada Šibenika („Službeni glasnik Grada Šibenika“, broj 8/18- pročišćeni tekst), povjerena na gospodarenje gradska parkirališta.
- Jedinici lokalne samouprave, tj. gradu Dubrovniku koji je temeljem zakona o cestama (NN, br. 84/11, 22/13, 54/13, 148/13, 92/14, 110/19) zadužen za građenje, održavanje i upravljanje nerazvrstanim cestama na području grada.
Prihvatljive aktivnosti
- Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru projekta „Integrirana mobilnost na području grada Šibenika–povećanje broja putnika u javnom prijevozu“ su:
- Izrada studije organizacije i integracije javnog prijevoza;
- Izvođenje radova na izgradnji i opremanju centra (Izgradnja garaže, uređenja plohe trga, prezentacije arheologije, nabava i postavljanje urbane opreme, elektroinstalacije, postavljanje trafostanice, instalacije vodovoda i odvodnje, instalacije fontane-sata, instalacije grijanja, hlađenja i ventilacije, postavljanje sprinkler sustava, vertikalni transport te uređenje obodne prometnice), uređenja stajališta za javni prijevoz i slične aktivnosti;
- Stručni nadzor građenja (koordinator II (sukladno Zakonu o zaštiti na radu (NN br. 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18), kontrolna ispitivanja, projektantski nadzor, nadzor radova, geodetski nadzor, itd);
- Izrada aplikacije vezane uz integraciju različitih oblika prijevoza, informiranja putnika i online plaćanja karata u javnom prijevozu;
- Osuvremenjivanje putničkog voznog parka (autobusa) s niskom emisijom CO2 i to nabavom novih autobusa za pružanje usluge javnog prijevoza koji ispunjavaju minimalne zahtjeve navedene u Uredbi komisije (EU) br. 582/2011 od 25. svibnja 2011. o provedbi i izmjeni Uredbe (EZ) br. 595/2009 Europskog parlamenta i Vijeća s obzirom na emisiju iz teških vozila (Euro VI.) i izmjeni priloga I. i III. Direktivi 2007/46/EZ Europskog parlamenta i Vijeća.
Sukladnost nabavljanih autobusa s minimalnim zahtjevima navedenim u spomenutoj Uredbi provjeravat će SAFU (PT 2) provedbom redovitih kontrola tijekom provedbe projekta. Vozila koja su predmet nabave moraju zadovoljavati minimalno Euro VI normu ispušnih plinova.
Dopuštena su i druga goriva osim diezela te će se u slučaju vozila na električni pogon ili plin smatrati da zadovoljavaju ovaj zahtjev; - Nabava opreme za obavijesti putnika na stajalištima (Info-display);
- Pričuva;
- Aktivnosti kojima se osigurava usklađenost projekta s horizontalnim politikama EU o održivome razvoju, ravnopravnosti spolova i nediskriminaciji;
- Promidžba i vidljivost
provođenje aktivnosti promidžbe i vidljivosti koje moraju biti provedene u skladu s Uputama za korisnike sredstava – informiranje, komunikacija i vidljivost projekata financiranih u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR), Europskog socijalnog fonda (ESF) i Kohezijskog fonda (KF) za razdoblje 2014.-2020. (MRRFEU, lipanj 2015.); - Upravljanje projektom i administracija
- ugovaranje vanjskih stručnjaka koji će obavljati poslove upravljanja projektom i administracije vezane uz projekt
i/ili - troškovi osoblja na projektu (plaće i ostali rashodi za zaposlene).
- Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru projekta „Rekonstrukcija i proširenje Lapadske obale, II, III i IV. faza izgradnje“ su:
- Izvođenje radova na rekonstrukciji i proširenju cestovne prometnice (izgradnja prometnice s nogostupom, parkingom, šetnicom i zelenilom, izgradnja oborinske odvodnje, vodoopskrbe i fekalne odvodnje, izgradnja obalne konstrukcije, elektroinstalacija, izgradnja novih i nadogradnja postojećih biciklističkih staza), uređenja stajališta za javni prijevoz i slično;
- Nabava i ugradnja opreme vezane uz aktivnost 1: Izvođenje radova na rekonstrukciji i proširenju cestovne prometnice;
- Stručni nadzor građenja (koordinator II (sukladno Zakonu o zaštiti na radu (NN br. 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18), kontrolna ispitivanja, projektantski nadzor, nadzor radova, geodetski nadzor, itd);
- Nabava opreme za obavijesti putnika na stajalištima (Info-display);
- Pričuva;
- Aktivnosti kojima se osigurava usklađenost projekta s horizontalnim politikama EU o održivome razvoju, ravnopravnosti spolova i nediskriminaciji;
- Promidžba i vidljivost: provođenje aktivnosti promidžbe i vidljivosti koje moraju biti provedene u skladu s Uputama za korisnike sredstava – informiranje, komunikacija i vidljivost projekata financiranih u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR), Europskog socijalnog fonda (ESF) i Kohezijskog fonda (KF) za razdoblje 2014.-2020. (MRRFEU, lipanj 2015.);
- Upravljanje projektom i administracija
- ugovaranje vanjskih stručnjaka koji će obavljati poslove upravljanja projektom i administracije vezane uz projekt
i/ili - troškovi osoblja na projektu (plaće i ostali rashodi za zaposlene).
PITANJA I ODGOVORI | VERZIJA: | 1 |
| OBJAVA SVIH PITANJA/ODGOVORA IZ VERZIJE 1: | 07.02.2020. godine |
RB | DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.02.2020. godine | DATUM ODGOVORA NA PITANJE: 07.02.2020. godine |
1. | Poštovani, u Uputama za prijavitelje pod točkom 2.10. Neprihvatljivi troškovi navedeno je da PDV (ukoliko je povrativ) nije prihvatljiv trošak. Grad Dubrovnik kao JLS, prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost (IV. POREZNI OBVEZNIK, Članak 6.) ne smatra se poreznim obveznikom i samim time nema pravo na povrat PDV-a. Međutim, Grad Dubrovnik je ipak upisan u registar poreznih obveznika jer obavlja gospodarsku djelatnost zakupa poslovnih prostora koja mu donosi ostvarivanje prihoda i po kojem je korisnik obveznik poreza na dobit za tu djelatnost. Lijepo bi Vas molili pojašnjenje, odnosno da li bi u ovom slučaju nama PDV bio prihvatljiv ili neprihvatljiv trošak? | Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, a prema Zajedničkim nacionalnim pravilima nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koje zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja/partnera, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično. |
Odgovoru na pitanje Grada Dubrovnika od 05.02.2020. godine pristupite putem poveznice
Natječajnu dokumentaciju možete pronaći Ovdje
Poziv zatvoren s danom 01.06.2020. godine.