Što projekt čini uspješnim?
Projektom WELL-O-LIVE – Europskim putevima maslina do opuštanja i zdravlja, izgrađena je mreža koja povezuje privatne i javne aktere iz 7 europskih zemalja (Hrvatska, Italija, Bugarska, Finska, Francuska, Grčka i Španjolska) razvojem transnacionalnih tematskih turističkih proizvoda ruralnog turizma usmjerenog na wellness i dobro življenje.
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
Projektom se potaknulo male i srednje poduzetnike na osmišljavanje i promociju njihovih proizvoda i usluga temeljenih na maslinovom ulju. Kao pilot projekt uključen je otok Korčula, a „Korčulansko uje“, trudom Udruge maslinara, bilo je prvo maslinovo ulje u Hrvatskoj koje je dobilo EU oznaku zaštite izvornosti.
Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne
Lokacija provedbe projekta: otok Korčula
Nositelj/partneri na projektu:
Nositelj: Općina Brindisi – Italija
Partneri: Sveučilište Istočne Finske, Centar za turističke studije – Finska, Destination Makers – Italija, Gospodarska komora Italije u Lyonu – Francuska, Regionalna razvojna agencija DUNEA d.o.o. – Hrvatska, Turistička zajednica regije Katalonija – Španjolska, Fondacija Kulturne rute maslina – Grčka, New Travels turistička agencija – Bugarska
Datum početka i završetka provedbe projekta: svibanj 2016. – srpanj 2017. godine
Ukupna vrijednost projekta: 220.341,83 EUR
Iznos odobrenih sredstava iz Programa Unije COSME: 19.741,50 EUR
Cilj projekta:
Projekt je za cilj imao promociju transnacionalnih tematskih turističkih proizvoda ruralnih područja temeljenih na maslinarstvu. Tematska priroda turističkog proizvoda njegovana je valorizacijom europskih staza maslina, što je omogućilo stvaranje sinergija između različitih vrsta turizma kao što su seoski, vinski i prehrambeni, wellness, kulturni i ekološki.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
U sklopu projekta osmišljeni su turistički paketi za upoznavanje gastronomske, prirodne i kulturne baštine zemalja sudionica. Izrađen je zajednički turistički paket zemalja partnera a Mediteranski paket povezuje ponude Grčke, Italije i Hrvatske. Promocija je provedena na društvenim mrežama inozemnog blogera te internetskoj i Facebook stranici projekta.