Što projekt čini uspješnim?
Uspješnost projekta proizlazi iz podizanja motivacije i kompetentnosti nastavnog kadra te zadovoljstva učenika novim kurikulumima STEM područja (akronim STEM formirala je američka Zaklada za znanost, a odnosi se na prirodne predmete – Science, Technology, Engineering, Mathematics).
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
Projekt je otvorio vrata osnaživanju nastavnika u novim pristupima poučavanju i implementaciji suvremenih kurikula iz STEM područja. Uspješno je osnažio nastavnike za aktivno unapređenje sustava odgoja i obrazovanja na srednjoškolskoj razini i popularizirao područje STEM-a. Nastavnici su svoja iskustva i znanja podijelili s drugim nastavnicima u Županiji i razmijenili primjere dobre prakse. Uočene su velike promjene kod učenika završnih razreda u odabiru studija i pomak interesa s društveno-humanističkih područja u prirodoslovno i matematičko područje.
Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne
Lokacija provedbe projekta: Grad Rijeka
Nositelj/partneri na projektu:
Nositelj: Prva riječka hrvatska gimnazija
Partneri: Odjel za biotehnologiju i Odsjek za matematiku Sveučilišta u Rijeci
Datum početka i završetka provedbe projekta: 24.10.2015. – 23.10.2016.
Ukupna vrijednost projekta: 805.123,20 HRK
Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 705.123,20 HRK
Cilj projekta:
Cilj projekta bio je uspostaviti materijalne, ljudske i programske uvjete u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji kako bi se učenicima gimnazije omogućilo stjecanje dodatnih kompetencija u području prirodnih predmeta (biologije, kemije, fizike), matematike i informatike, zatim bolji temelj za nastavak prema daljnjem, tercijarnom obrazovanju te posljedično i veću konkurentnost na tržištu rada.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
U 12 mjeseci trajanja projekta pripremljeno je 5 novih kurikuluma iz prirodnih predmeta – interdisciplinarne fizike i informatike, kurikuli forenzike, kemije u svakodnevici i financijske matematike. Učenicima su proširene mogućnosti izbora nastave kao temeljnog načela suvremenog gimnazijskog obrazovanja, a nastavnici su stekli višu razinu digitalnih kompetencija potrebnu za izradu digitalnih sadržaja i alata potrebnih za nove pristupe poučavanju. Također, usavršili su se u metodičkim zahtjevima suvremenog istraživačkog pristupa nastavi.