Što projekt čini uspješnim?
Projekt je bio usmjeren na izradu Master plana odnosno dokumenta stručnih podloga neophodnih za uspostavu integriranog prijevoza putnika, zajedničke tarife i zajedničkih voznih karata na području županija.
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
Provedbom Master plana omogućuje se povećanje regionalne i lokalne dostupnosti kao i ravnomjeran ali i povećan razvitak svih dijelova županija, što doprinosi bržem i boljem društvenom i ekonomskom razvitku cijele regije. Također omogućuje znatno povećanje kvalitete života svih njenih građana, ali i svih onih koji županije posjećuju zbog poslovnih, edukativnih ili turističkih motiva.
Projekt predložen od strane regionalnog koordinatora: Da, Agencija za razvoj Varaždinske županije – AZRA d.o.o
Lokacija provedbe projekta: Varaždinska, Međimurska i Koprivničko-križevačka županija
Nositelj/partneri na projektu:
Vodeći partner: Varaždinska županija
Partneri: Međimurska županija, Koprivničko-križevačka županija
Datum početka i završetka provedbe projekta: 1.8.2014. – 30.9.2017.
Ukupna vrijednost projekta: 5.199.537,50 HRK
Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 4.419.606,88 HRK
Cilj projekta:
Cilj projekta bio je stvaranje strateške podloge za suvremene prometne projekte koji će građanima donijeti povećanje kvalitete života, a gospodarstvu povećanje konkurentnosti u vidu izrade Master plana koji je izrađen za razdoblje 2015. – 2027. godine, sa posebnim naglaskom na razdoblje 2016. – 2020. Izradom Master plana stvoreni su preduvjeti za stvaranje održivog, djelotvornog, sigurnog i učinkovitog prometnog sustava čitave sjeverne Hrvatske.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
Master plan obuhvaća:
• optimalne modele sustava prijevoza putnika na projektnom području
• rješenja za povezivanje javnim prijevozom (gradova i općina unutar županije, mogućnosti povezivanja Županija sa susjednim županijama, posebice gradom Zagrebom i pograničnim regijama u susjednim državama)
• posebnu pozornost na dnevne migracije učenika osnovnih i srednjih škola, studenata te radnika kao i povezivanje javnog prijevoza s najjednostavnijim oblicima mobilnosti kao što su vožnja biciklom i pješačenje.