Što projekt čini uspješnim?
Modernizacijskim procesima u brodogradnji, pomorstvu i ribarstvu, tradicionalni obrti i sve ono što je činilo tradicionalnu pomorsku baštinu primorskoga kraja ovoga pograničnog područja (Rijeka, Mošćenička Draga i Izola ) gotovo da je nestalo, stoga je ovaj projekt nastojao poboljšati i dodatno razviti neke od uočenih problema.
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
Pogranično područje bilo je idealno za organiziranje jedinstvenoga turističkog paketa. Relativno male udaljenosti među destinacijama omogućile su posjet više država i destinacija u jednom turističkom aranžmanu koji je obuhvatio zajedničke vrijednosti pomorske baštine. Ovim projektom omogućeno je povezivanje Hrvatske i Slovenije u smislu prezentiranja jedinstvene turističke ponude temeljene na povijesti i priči o pomorstvu koja je zajednička čitavom prekograničnom području.
Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne
Lokacija provedbe projekta: Rijeka, Mošćenička Draga i Izola.
Nositelj/partneri na projektu:
Nositelj: Primorsko-goranska županija
Partneri: Turistička zajednica Kvarnera, Občina Izola i Turistička zajednice Izola.
Datum početka i završetka provedbe projekta: veljača 2015. – travanj 2016.
Ukupna vrijednost projekta: 678.016,66 EUR
Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 576.314,15 EUR
Cilj projekta:
Ciljevi projekta bili su razviti turistički proizvod temeljen na pomorskoj baštini, osigurati njegovu prepoznatljivost, kao i razviti mrežu stručnjaka te zajednički Centar izvrsnosti uz osiguranje njegove održivosti i širenje modela na ostala prekogranična mjesta.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
Osim niza zabavno-edukativnih manifestacija koje su održane i koje će se i narednih godina nastaviti održavati u Rijeci, Mošćeničkoj Dragi i Izoli, rezultati projekta su i uređeni muzejski prostori (interpretacijski centri) na temu tradicijskoga pomorstva, ribarstva i brodogradnje u Mošćeničkoj Dragi i Izoli, što će dodatno upotpuniti turističku ponudu navedenih krajeva. Kroz tako osmišljeni novi turistički proizvod šire se informacije o projektu kao i o znamenitostima i pomorskoj tradiciji pograničnoga područja. Promocija turističkoga proizvoda „Mala Barka“ vrši se i putem monografije, brošura, televizijskih spotova i sudjelovanja na specijaliziranim sajmovima.