Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
20. 11. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.11.1.1.01.0803
Naziv tvrtke ili organizacije
KAMIKS EKO d.o.o.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je oprema koja će dodatno unaprijediti proizvodni proces i povećati kapacitete proizvodnje.

Rok za dostavu ponuda
20. 11. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0342
Naziv tvrtke ili organizacije
Brodograđevna industrija Split d.d.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je Elektrooprema. Postupak nabave se provodi samo za grupu 1. Rasklop i grupu 3. Upravljački pult. Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku, u Prilogu IV GV008-E-881-601-Switchboards and distribution boards – electrical diagrams, Prilogu V GV008-E-791-601-Bridge console – arrangement i u točki 2.4. ovog Poziva. / Subject-matter of the procurement is Electrical equipment. The procedure is only for Lot 1 Switchboard and Lot 3 Control console. The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda (Development of autonomous unmanned multipurpose ship), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet, Annex IV GV008-E-881-601-Switchboards and distribution boards – electrical diagrams, Annex V GV008-E-791-601-Bridge console – arrangement and in point 2.4. of this Call.

Rok za dostavu ponuda
16. 11. 2023.
Vrsta nabave
Usluge
Broj ugovora
0000
Naziv tvrtke ili organizacije
Rimac Technology d.o.o.
Grad
Sveta Nedelja

Niste potvrdili recaptchu

Software for Battery System Requirements Definition, Management, Verification and Validation

Rok za dostavu ponuda
15. 11. 2023.
Vrsta nabave
Usluge
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0115
Naziv tvrtke ili organizacije
Rasco d.o.o.
Grad
Kalinovac

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je usluga pojedinačne homologacije koja će se provesti za 3 tipa vozila. Prije
izrade homologacijskog izvješća, provest će se ispitivanja i testiranja sukladno tehničkim
specifikacijama u Prilogu 2 Troškovnik/Tehničke specifikacije Poziva na dostavu ponuda, za
svaku pojedinu grupu predmeta nabave. Provedena ispitivanja i testiranja rezultirat će
homologacijskim izvješćem za svaki tip vozila.
Predmet nabave je podijeljen u grupe kako slijedi:
Grupa 1 – Homologacija za vozilo s diesel agregatom
Grupa 2 – Homologacija za vozilo s elektro-baterijskim pogonom
Grupa 3 – Homologacija za vozilo s gorivnim ćelijama
Ponuditelj može podnijeti ponudu za jednu ili više grupa predmeta nabave, što naznačava na
za to predviđenom mjestu u Ponudbenom listu (prilog 1).

The subject of the procurement is the service of individual homologation, which will be carried
out for 3 types of vehicles. Prior to the preparation of the homologation report, testing and
examination will be conducted in accordance with the technical specifications outlined in
Annex 2 of the Financial offer/Technical Specifications of the Invitation for submission of
offersfor each lot. The conducted testing and examination will result in a homologation report
for each type of vehicle.
The subject of the procurement is not divided into lots as follows:
Lot 1 – Homologation service for vehicle with diesel engine
Lot 2 – Homologation service for vehicle with electro-battery drive
Lot 3 – Homologation service for vehicle with fuel cell drive
The Tenderer may submit an offer for one or more Lots, which shall be indicated in the
designated fields within Tender submission form (Appendix 1).

Rok za dostavu ponuda
13. 11. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0339
Naziv tvrtke ili organizacije
Brodogradilište specijalnih objekata d.o.o.
Grad
Split

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je Akrilna stakla. Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0339 Razvoj višenamjenske luksuzne turističke i istraživačke podmornice, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku, Prilogu IV Nacrtima (a i b) i u točki 2.4. Poziva na dostavu ponuda. / Subject-matter of the procurement is Acrylic glass. The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0339 Razvoj višenamjenske luksuzne turističke i istraživačke podmornice (Development of the multipurpose luxury touristic and research submarine), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet, Annex IV Drafts (a and b) and in point 2.4. of Call for Tenders.

Rok za dostavu ponuda
13. 11. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
FD.02.1.1.05.0011
Naziv tvrtke ili organizacije
Udruga Kolajna ljubavi
Grad
Imotski

Niste potvrdili recaptchu

Nabava 2240 paketa s higijenskih potrepštinama koje će se dijeliti diljem Imotske krajine

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Niste potvrdili recaptchu

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X