Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
23. 08. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0342
Naziv tvrtke ili organizacije
Brodograđevna industrija Split d.d.
Grad
Split

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je Sidra i lanci, sidreno-pritezna vitla, elementi veza ( bitve), bokobrani i užad. Psotupak se provodi samo za grupu 1. Sidra i lanci.
Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Poziva na dostavu ponuda.
/
Subject-matter of the procurement is Anchors and chains, anchor winches, lashing elements (cleats), fenders and ropes. This procedure is only for lot 1. Anchors and chains.
The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda (Development of autonomous unmanned multipurpose ship), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet and in point 2.4. of Call for Tenders.

Rok za dostavu ponuda
31. 08. 2023.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
UP.04.2.1.10.0168
Naziv tvrtke ili organizacije
Hrvatski institut za migracije i integracije
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Nabava opreme za trajni postav STEM-a

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 01/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/

KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com

VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).

PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je roba, podijeljena u tri grupe predmeta nabave:
1. Setovi za učenje, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 2.054,45 EUR bez PDV-a;
2. Bespilotne letjelice, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 1.592,67 EUR bez PDV-a;
3. Senzorna oprema, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 2.322,65 EUR bez PDV-a.

UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 5.969,77 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.

ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com.
Ponuda se dostavlja do 31.08.2023. do 10:00 sati.

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Niste potvrdili recaptchu

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X