Poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u tvrtki MARE PRO d.o.o.

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.04.1.1.03.0255

Naziv projekta

Poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u tvrtki MARE PRO d.o.o.

OIB tvrtke ili organizacije

43153340933

Naziv tvrtke ili organizacije

MARE PRO d.o.o.

Osoba za kontakt

Ivana Glavaš

Lokacija

Karlovačka , Duga Resa

Kontakt telefon

+385913520018

Email

iglavas@marepro.hr

Vrsta nabave

Work

Datum objave

23. 03. 2023.

Rok za dostavu ponuda

21. 04. 2023.

Kratak opis nabave

Predmet nabave su radovi i oprema u provedbi projekta "Poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u tvrtki MARE PRO d.o.o.", referentnog broja Ugovora KK.04.1.1.03.0255. Predmet nabave je podijeljen u 4 (četiri) grupe ovisno o vrsti radova i objekte Naručitelja koji se obnavlja, kako bi se omogućilo sudjelovanje što većeg broja gospodarskih subjekata. Grupa 1.: Aktivnosti energetske obnove - ZGRADA KONFEKCIJE I SKLADIŠTE Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Zgrada konfekcije i skladište“. Grupa 2.: Aktivnosti energetske obnove - POGON PREDIONE Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon predione“. Grupa 3.: Aktivnosti energetske obnove - POGON TKAONE I UPRAVNA ZGRADA Građevinski radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon tkaone i upravna zgrada“. Grupa 4.: Aktivnosti energetske obnove – STROJARSKI I ELEKTROTEHNIČKI RADOVI Strojarski i elektrotehnički radovi za poboljšanje učinkovitosti korištenja energije u objektu „Pogon tkaone i upravna zgrada“. Obavijest o izmjenama i dopunama Poziva na dostavu ponuda 11.4.2023. Odluka o odabiru ponude - GRUPA 1 Odluka o odabiru ponude - GRUPA 2 Odluka o odabiru ponude - GRUPA 3 Odluka o odabiru ponude - GRUPA 4

Priloženi dokumenti

Poziv na dostavu ponuda MARE PRO - 1. izmjena.pdf


Poziv na dostavu ponuda MARE PRO - 1. izmjena
Datum: 11.4.2023. - Browse past versions

Poziv na dostavu ponuda MARE PRO.pdf

Poziv na dostavu ponuda Datum: 23.3.2023.

Prilozi A, B, C, D, E, F, G, H - 1. izmjena.docx


Prilozi A, B, C, D, E, F, G, H - 1. izmjena
Datum: 11.4.2023. - Browse past versions

Prilozi A, B, C, D, E, F, G, H.docx

Prilozi A, B, C, D, E, F, G, H Datum: 23.3.2023.

PRILOG B1, B2, B3, B4 - TROŠKOVNIK.xlsx


PRILOG B1, B2, B3, B4 - TROŠKOVNIK
Datum: 23.3.2023.

OBAVIJEST O IZMJENAMA I DOPUNAMA POZIVA NA DOSTAVU PONUDA.pdf


OBAVIJEST O IZMJENAMA I DOPUNAMA POZIVA NA DOSTAVU PONUDA
Datum: 11.4.2023.

Odluka o odabiru ponude - GRUPA 1.pdf


Odluka o odabiru ponude - GRUPA 1
Datum: 25.4.2023.

Odluka o odabiru ponude - GRUPA 2.pdf


Odluka o odabiru ponude - GRUPA 2
Datum: 25.4.2023.

Odluka o odabiru ponude - GRUPA 3.pdf


Odluka o odabiru ponude - GRUPA 3
Datum: 25.4.2023.

Odluka o odabiru ponude - GRUPA 4.pdf


Odluka o odabiru ponude - GRUPA 4
Datum: 25.4.2023.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X