Socijalna košarica

Published - 06.06.18.

Što projekt čini uspješnim?

Radi se o jednom od prvih EU projekata u Hrvatskoj u okviru kojeg je EU sredstvima financirana socijalna samoposluga. U sklopu projekta uspostavljena je i otvorena Socijalna samoposluga kao pomoć siromašnim sugrađanima s paketima hrane i higijene. Ukupno je podijeljeno 528 paketa pomoći građanima. Uz ostale medijske kampanje dodatno je provedena i medijska kampanja za poticanje volonterstva.

Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?

Projekt je bio od velike važnosti jer je uvedena nova socijalna usluga namijenjena socijalno ugroženim članovima društva kojima je potrebna pomoć njihovih sugrađana – odnosno otvorena je Socijalna samoposluga koja i sada uspješno radi. Građani su upoznati s volonterstvom te je povećan broj osoba koje volontiraju, a ujedno su i educirani.

Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne

Lokacija provedbe projekta: Koprivnica, Koprivničko-križevačka županija

Nositelj/partneri na projektu:

Nositelj: Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica

Partneri: Grad Koprivnica i Udruga volontera Koprivničko-križevačke županije ‘Rad na dar’

Datum početka i završetka provedbe projekta: 29.12.2014. – 28.02.2016.

Ukupna vrijednost projekta: 446.240,26 HRK

Iznos odobrenih EU sredstava iz EU fondova: 379.304,22 HRK

Ciljevi projekta:

Uspostava partnerskog sustava uz pomoć kojeg se pružaju učinkovite socijalne usluge najsiromašnijim građanima te osigurava pomoć u obliku hrane i higijenskih potrepština kroz otvaranje Socijalne samoposluge. Uz to cilj je bio i provedba edukacija za što veći broj djelatnika i volontera.

Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?

·         Otvorena je Socijalna samoposluga – 1500 građana dobilo je pakete pomoći tijekom 32 akcije prikupljanja prehrambenih namirnica, vrijednosti od oko 47.000 kuna

·         Izrađen je softverski program koji omogućava evidenciju ulaza i izlaza donirane robe te osigurava transparentnost i učinkovitost funkcioniranja socijalne samoposluge

·         Održane su edukacije na kojima su sudionici svladali vještine kako na što bolji i kompetentniji način sudjelovati u pružanju socijalnih usluga

·         Provedene su medijske kampanje o samom projektu (tisak, radio i portal) te posebna medijska kampanja kojom se poticalo na volontiranje

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X