Što projekt čini uspješnim?
Radi se o jednom od prvih EU projekata u Hrvatskoj u okviru kojeg je EU sredstvima financirana socijalna samoposluga. U sklopu projekta uspostavljena je i otvorena Socijalna samoposluga kao pomoć siromašnim sugrađanima s paketima hrane i higijene. Ukupno je podijeljeno 528 paketa pomoći građanima. Uz ostale medijske kampanje dodatno je provedena i medijska kampanja za poticanje volonterstva.
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
Projekt je bio od velike važnosti jer je uvedena nova socijalna usluga namijenjena socijalno ugroženim članovima društva kojima je potrebna pomoć njihovih sugrađana – odnosno otvorena je Socijalna samoposluga koja i sada uspješno radi. Građani su upoznati s volonterstvom te je povećan broj osoba koje volontiraju, a ujedno su i educirani.
Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne
Lokacija provedbe projekta: Koprivnica, Koprivničko-križevačka županija
Nositelj/partneri na projektu:
Nositelj: Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica
Partneri: Grad Koprivnica i Udruga volontera Koprivničko-križevačke županije ‘Rad na dar’
Datum početka i završetka provedbe projekta: 29.12.2014. – 28.02.2016.
Ukupna vrijednost projekta: 446.240,26 HRK
Iznos odobrenih EU sredstava iz EU fondova: 379.304,22 HRK
Ciljevi projekta:
Uspostava partnerskog sustava uz pomoć kojeg se pružaju učinkovite socijalne usluge najsiromašnijim građanima te osigurava pomoć u obliku hrane i higijenskih potrepština kroz otvaranje Socijalne samoposluge. Uz to cilj je bio i provedba edukacija za što veći broj djelatnika i volontera.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
· Otvorena je Socijalna samoposluga – 1500 građana dobilo je pakete pomoći tijekom 32 akcije prikupljanja prehrambenih namirnica, vrijednosti od oko 47.000 kuna
· Izrađen je softverski program koji omogućava evidenciju ulaza i izlaza donirane robe te osigurava transparentnost i učinkovitost funkcioniranja socijalne samoposluge
· Održane su edukacije na kojima su sudionici svladali vještine kako na što bolji i kompetentniji način sudjelovati u pružanju socijalnih usluga
· Provedene su medijske kampanje o samom projektu (tisak, radio i portal) te posebna medijska kampanja kojom se poticalo na volontiranje