Što projekt čini uspješnim?
Projekt je objedinio 4 jadranske zemlje – Albaniju, Crnu Goru, Italiju i Hrvatsku s ciljem unapređenja promocije suvremene umjetnosti zemalja članica i poboljšanje njihove suradnje, kao i umrežavanje umjetnika i kulturnih aktera kroz zajedničke produkcije, izložbe, radionice, predavanja i druge aktivnosti.
Koja je korist koju su Županija i cjelokupna država ostvarile od projekta?
U okviru projekta provedeni su različiti programi koji su imali koristi i utjecaja kako na partnere i suradnike u projektu, tako i na županijsku kulturu scenu, odnosno na cjelokupnu društvenu zajednicu.
Projekt predložen od strane regionalnoga koordinatora: Ne.
Lokacija provedbe projekta: Hrvatska, Italija, Crna Gora i Albanija
Nositelj/partneri na projektu:
Vodeći partneri: Regija Puglia iz Italije
Ostali partneri: Muzej suvremene umjetnosti Pino Pascali, Regija Veneto, Akademija lijepih umjetnosti iz Venecije, Ministarstvo kulture Crne Gore, Ministarstvo turizma, kulture, mladih i sporta Albanije te Akademija umjetnosti iz Tirane.
Hrvatski partneri na projektu bili su Primorsko–goranska županija i televizijska kuća Kanal RI, a vanjski suradnici Muzej moderne i suvremene umjetnosti te Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci.
Datum početka i završetka provedbe projekta: 5.11.2012. – 31.1.2016.
Ukupna vrijednost projekta: 3.305.727,62 EUR
Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 304.451,52 EUR
Cilj projekta:
Cilj projekta bio je utjecati na partnere i suradnike u projektu te na županijsku kulturu scenu, odnosno na cjelokupnu društvenu zajednicu.
Što je ostvareno projektom (aktivnosti projekta)?
Projekt proizašao iz projekta ArTVision je ArTVision +, čija je svrha bila iskoristiti vrijednost i potencijal kulture kao glavnog razvojnog programa održivog razvoja turizma pomoću inovativnih mjera u području prezentacije, komunikacije i organizacije u kulturi. Projektom su se promovirale manje poznate destinacije, turistima se predstavila njihova kulturna baština i ostvarila se kvalitetna suradnja među umjetnicima i organizatorima turističke ponude.