Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
26. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.01.2.2.03.0022
Naziv tvrtke ili organizacije
DIV GRUPA d.o.o.
Grad
Samobor

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je „Izolacija XPS“ – ponovljeni postupak II.
Roba se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje. Predmet nabave je podijeljen na grupe: grupa 1- Izolacija; grupa 2 –Ljepilo za XPS. Evidencijski broj nabave: IRI-500-16. /
Subject-matter of the procurement is “Insulation XPS” – repeated procedure II.
The goods are procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II the Cost Sheet and in point 2.4. of Tender Documentation. Subject-matter is divided into lots: Lot 1 – Insulation; Lot 2 – XPS Insulation glue. Procurement file reference number: IRI-500-16.

Rok za dostavu ponuda
24. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
UP.04.2.1.10.0168
Naziv tvrtke ili organizacije
Hrvatski institut za migracije i integracije
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Nabava informatičke opreme

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 02/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/

KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com

VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).

PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je roba, podijeljena u osam grupa predmeta nabave:
1. Mikroračunalo, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 1.376,87 EUR bez PDV-a;
2. Set za krajnji uređaj (End node) za Internet stvari, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 499,04 EUR bez PDV-a;
3. Prijenosni projektor, zaslon i grafički tablet, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 2.416,62 EUR bez PDV-a;
4. Kamkorder i fotoaparat, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 3.092,65 EUR bez PDV-a;
5. Računala, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 10.025,23 EUR bez PDV-a;
6. Prijenosna računala, procijenjena vrijednost nabave grupe 6: 10.281,51 EUR bez PDV-a;
7. Bespilotna letjelica, procijenjena vrijednost nabave grupe 7: 2.739,29 EUR bez PDV-a;
8. Software Defined Radio (SRD) set, procijenjena vrijednost nabave grupe 8: 2.548,28 EUR bez PDV-a.

UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 32.979,48 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.

ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.

Rok za dostavu ponuda
24. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
UP.04.2.1.10.0168
Naziv tvrtke ili organizacije
Hrvatski institut za migracije i integracije
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Nabava printera i potrošnog materijala

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 03/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/

KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com

VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).

PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je roba, podijeljena u sedam grupa predmeta nabave:
1. Digital Light Processing set za 3D print, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 2.087,46 EUR bez PDV-a;
2. Printer za tiskane pločice, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 2.753,73 EUR bez PDV-a;
3. Pećnica za lemljenje tiskanih pločica, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 732,30 EUR bez PDV-a;
4. Laser za graviranje i rezanje, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 1.316,93 EUR bez PDV-a;
5. 3D printer na filament, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 16.294,18 EUR bez PDV-a;
6. Radne podloge i mlaznice, procijenjena vrijednost nabave grupe 6: 138,82 EUR bez PDV-a;
7. Filamenti i smola, procijenjena vrijednost nabave grupe 7: 14.492,49 EUR bez PDV-a.

UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 37.815,91 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.

ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.

Rok za dostavu ponuda
24. 10. 2023.
Vrsta nabave
Service
Broj ugovora
UP.04.2.1.10.0168
Naziv tvrtke ili organizacije
Hrvatski institut za migracije i integracije
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Nabava usluge provedbe radionica

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 04/2023

NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/

KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com

VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).

PREDMET NABAVE:
Predmet nabave su usluge, podijeljene u pet grupa predmeta nabave:
1. Radionica „Snimajmo i printajmo“, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 11.679,61 EUR bez PDV-a;
2. Radionica „Učimo printati“, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 7.432,48 EUR bez PDV-a;
3. Radionica „Komunicirajmo sa svemirom“, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 5.308,91 EUR bez PDV-a;
4. Radionica „Internet stvari“, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 5.308,91 EUR bez PDV-a;
5. Radionica „Matematika igara i modeli igračaka“, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 10.617,82 EUR bez PDV-a.

UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 40.347,73 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.

ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.

Rok za dostavu ponuda
24. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
FD.02.1.1.05.0005
Naziv tvrtke ili organizacije
Caritas Zadarske nadbiskupije
Grad
Zadar

Niste potvrdili recaptchu

Nabava osnovne materijalne pomoći podijeljena na 3 grupe:
1. grupa – Higijenski proizvodi
2. grupa – Kuhinjska oprema
3. grupa – Tekstil za domaćinstvo

Rok za dostavu ponuda
07. 11. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
74-0161-21
Naziv tvrtke ili organizacije
Hrvatsko društvo likovnik umjetnika
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je izrada i dobava staklenih prizmi za kupolu i prstenasti svod, sve sukladno Troškovniku u kojem su definirane tehničke specifikacije i koji čini Prilog 2. Poziva na dostavu ponuda za predmeta nabave.

Rok za dostavu ponuda
11. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.11.1.1.01.0784
Naziv tvrtke ili organizacije
Print Studio d.o.o.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je šivaći sustav, odnosno šivaća mašina za reklame kojom ubrzava proizvodni proces konfekcioniranja tekstila te smanjuje količinu otpada zbog eliminacije ljudskih pogrešaka.

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Niste potvrdili recaptchu

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X