Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je „Izolacija XPS“ – ponovljeni postupak II.
Roba se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje. Predmet nabave je podijeljen na grupe: grupa 1- Izolacija; grupa 2 –Ljepilo za XPS. Evidencijski broj nabave: IRI-500-16. /
Subject-matter of the procurement is “Insulation XPS” – repeated procedure II.
The goods are procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II the Cost Sheet and in point 2.4. of Tender Documentation. Subject-matter is divided into lots: Lot 1 – Insulation; Lot 2 – XPS Insulation glue. Procurement file reference number: IRI-500-16.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava informatičke opreme
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 02/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/
KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com
VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).
PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je roba, podijeljena u osam grupa predmeta nabave:
1. Mikroračunalo, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 1.376,87 EUR bez PDV-a;
2. Set za krajnji uređaj (End node) za Internet stvari, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 499,04 EUR bez PDV-a;
3. Prijenosni projektor, zaslon i grafički tablet, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 2.416,62 EUR bez PDV-a;
4. Kamkorder i fotoaparat, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 3.092,65 EUR bez PDV-a;
5. Računala, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 10.025,23 EUR bez PDV-a;
6. Prijenosna računala, procijenjena vrijednost nabave grupe 6: 10.281,51 EUR bez PDV-a;
7. Bespilotna letjelica, procijenjena vrijednost nabave grupe 7: 2.739,29 EUR bez PDV-a;
8. Software Defined Radio (SRD) set, procijenjena vrijednost nabave grupe 8: 2.548,28 EUR bez PDV-a.
UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 32.979,48 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.
ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava printera i potrošnog materijala
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 03/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/
KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com
VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).
PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je roba, podijeljena u sedam grupa predmeta nabave:
1. Digital Light Processing set za 3D print, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 2.087,46 EUR bez PDV-a;
2. Printer za tiskane pločice, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 2.753,73 EUR bez PDV-a;
3. Pećnica za lemljenje tiskanih pločica, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 732,30 EUR bez PDV-a;
4. Laser za graviranje i rezanje, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 1.316,93 EUR bez PDV-a;
5. 3D printer na filament, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 16.294,18 EUR bez PDV-a;
6. Radne podloge i mlaznice, procijenjena vrijednost nabave grupe 6: 138,82 EUR bez PDV-a;
7. Filamenti i smola, procijenjena vrijednost nabave grupe 7: 14.492,49 EUR bez PDV-a.
UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 37.815,91 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.
ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava usluge provedbe radionica
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 04/2023
NARUČITELJ (NOJN): HRVATSKI INSTITUT ZA MIGRACIJE I INTEGRACIJE
Remetinečka 119, 10000 Zagreb
OIB: 44993380985
Ovlaštena osoba: Jurij Borna Jurčević, predsjednik
Web stranica projekta: https://stemzaboljisvijet.com/
KONTAKT OSOBA U POSTUPKU NABAVE: Vlatka Ipša Šimunjak, tel: +385 91 5472 056, e-mail: himi.stem@gmail.com
VRSTA POSTUPKA NABAVE: Javno nadmetanje prema točki 5.3. Postupaka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN) verzija 3.5 iz Priloga 3. Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „STEM za bolji svijet“ (kodni broj projekta: UP.04.2.1.10.0168).
PREDMET NABAVE:
Predmet nabave su usluge, podijeljene u pet grupa predmeta nabave:
1. Radionica „Snimajmo i printajmo“, procijenjena vrijednost nabave grupe 1: 11.679,61 EUR bez PDV-a;
2. Radionica „Učimo printati“, procijenjena vrijednost nabave grupe 2: 7.432,48 EUR bez PDV-a;
3. Radionica „Komunicirajmo sa svemirom“, procijenjena vrijednost nabave grupe 3: 5.308,91 EUR bez PDV-a;
4. Radionica „Internet stvari“, procijenjena vrijednost nabave grupe 4: 5.308,91 EUR bez PDV-a;
5. Radionica „Matematika igara i modeli igračaka“, procijenjena vrijednost nabave grupe 5: 10.617,82 EUR bez PDV-a.
UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 40.347,73 EUR bez PDV-a.
Točne količine predmeta nabave navedene su u Dokumentaciji za nadmetanje, odnosno pripadajućim troškovnicima za grupu predmeta nabave.
Dokumentacija za nadmetanje s detaljnim opisom predmeta nabave te uvjetima sudjelovanja u postupku nabave, načinu i roku za dostavu ponude te pripadajućim obrascima objavljuje se uz ovu Obavijest o nadmetanju na www.strukturnifondovi.hr.
ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, u elektroničkom obliku na e-mail adresu: himi.stem@gmail.com. Ponuda se dostavlja do 24.10.2023. do 10:00 sati.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Nabava osnovne materijalne pomoći podijeljena na 3 grupe:
1. grupa – Higijenski proizvodi
2. grupa – Kuhinjska oprema
3. grupa – Tekstil za domaćinstvo
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je izrada i dobava staklenih prizmi za kupolu i prstenasti svod, sve sukladno Troškovniku u kojem su definirane tehničke specifikacije i koji čini Prilog 2. Poziva na dostavu ponuda za predmeta nabave.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je izvedba radova hitnih mjera konstruktivne sanacije na Domu hrvatskih likovnih umjetnika „Meštrovićev paviljon“, oštećenog u seriji potresa s epicentrom na području Sisačko-moslavačke županije počevši od 28. prosinca 2020. godine na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije, Karlovačke županije, Varaždinske županije, Međimurske županije, Brodsko-posavske županije, Koprivničko-križevačke županije i Bjelovarsko-bilogorske županije.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je šivaći sustav, odnosno šivaća mašina za reklame kojom ubrzava proizvodni proces konfekcioniranja tekstila te smanjuje količinu otpada zbog eliminacije ljudskih pogrešaka.