Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Specialist Filtering & Hardware Design Service
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Multi-Level Battery Functional Safety Analysis Services
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je nabava brtvila i ljepila, a u svrhu izrade prototipa Beta verzije putničkog eko-katamarana PROeco. Predmet nabave odnosi se na nabavu: primera za pripremu staklenih površina za lijepljenje sa MS polimernim brtvilima (0,5 L), primera za pripremu površina od poliestera (gelcoata) za lijepljenje sa MS polimernim brtvilima (4 L), primera za pripremu prirodnih (poroznih) površina za lijepljenje sa MS polimernim brtvilima (8 L), jednokomponentnog trajnoelastičnog brtvila baziranog na MS polimerima za lijepljenje prirodnih materijala (poroznih) sa poliesterom (120 L), jednokomponentnog trajnoelastičnog brtvila baziranog na MS polimerima za ljepljenje staklenih površina sa poliesterom (gelcoat) (4 L). Detaljan opis predmeta nabave opisan je u tehničkim specifikacijama (Prilog II). Predmet nabave nije podijeljen na grupe.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave su usluge revizije projekata KK.02.1.1.01.0001 Plan razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa u Gradu Solinu, KK.02.1.1.01.0002 Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Ivanić Grada i KK.02.1.1.01.0003 Razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Kaštela, sufinanciranih iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Cilj neovisne revizije je izrada izvješća o reviziji koju je korisnik bespovratnih financijskih sredstava (Naručitelj) dužan dostaviti Posredničkom tijelu razine 2 uz Završno izvješće o provedbi projekta u sklopu Završnog zahtjeva za nadoknadom sredstava. Svrha izvješća je potvrditi da su dostavljeni računi za nastale prihvatljive troškove projekta u skladu s financijskim odredbama Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Usluga neovisne revizije izdataka/troškova predmetnog Projekta podrazumijeva utvrđivanje postojanja odgovarajućeg revizorskog traga primjenjujući odredbe, pravila i načela iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava (Posebni uvjeti, Opći uvjeti i prilozi) i njegovih izmjena, Međunarodnog standarda za povezane usluge 4400, Smjernica za države članice o provjerama upravljanja (Programsko razdoblje 2014.-2020.).
Zadaća Izvršitelja usluge je potvrditi da je zahtjev za isplatu, baziran na temelju financijskog izvješća i pripadajućih računa koji se odnose na aktivnosti programa rada koje se revidiraju, pouzdan i dosljedan u odnosu na odredbe Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
Nalaz neovisne revizije nužno je povezan s provedbom Ugovora o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava. Uključuje provjeru računovodstvene evidencije i financijskih izvješća na Projektu te jesu li isti u skladu s hrvatskim računovodstvenim propisima i standardima, prikazuju li prezentirana financijska izvješća realno i objektivno financijski položaj i uspješnost provedbe Projekta, jesu li svi troškovi na Projektu uistinu nastali u svrhu provedbe projekta te jesu li predviđeni proračunom Projekta i jesu li u skladu sa kriterijima prihvatljivosti troškova koje propisuje EU.
Rezultati revizije:
a) Provjera primjerenosti dokumentacijskih dokaza i revizijskog traga projekta uključujući i sve troškove koji će biti uključeni u Završni zahtjev za nadoknadom sredstava,
b) Revizorsko mišljenje o provjeri i činjeničnim nalazima u skladu s Međunarodnim standardom za povezane usluge 4400 (Potvrda o provedenoj reviziji),
c) Nalazi u vezi s nedostacima te predloženim i provedenim korektivnim mjerama.
Revizorsko izvješće minimalno mora sadržavati:
• jamstvo da su izdaci plaćeni u razdoblju prihvatljivosti,
• da se izdaci odnose na stavke odobrene Ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava,
• da su se poštivale ugovorne odredbe,
• da se navedeno može potvrditi odgovarajućom dokumentacijom te računovodstvenim sustavom bilježenja podataka,
• jasno vidljiv opis radnji koje su provedene, kao i rezultati navedenih radnji.
Predmet nabave je podijeljen u tri (3) grupe te ponuditelji imaju mogućnost podnošenja ponude za jednu, dvije ili sve tri grupe predmeta nabave.
Ukoliko Ponuditelj podnosi ponudu za više grupa predmeta nabave dužan je izvršiti reviziju i dostaviti Naručitelju revizorsko izvješće za svaki od projekata odnosno svaku od grupa predmeta nabave.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je „Usluge atestiranja postupaka zavarivanja i zavarivača“.
Usluga se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje.
/
Subject-matter of the procurement is “Certification services of welding procedures and welders“.
The service is procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II the Cost Sheet and in point 2.4. of Tender Documentation.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je nabava, isporuka, spajanje i puštanje u rad fotonaponske elektrane u svrhu
povećanja energetske ucinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije. Predmet nabave nije
podijeljen u grupe.
Predmetnu nabavu roba i radova Naručitelj provodi kroz Projekt „KK.04.1.1.03.0365 – Povećanje
energetske učinkovitosti i korištenje OIE OPA KETER, IGMA d.o.o.“, referentne oznake poziva
KK.04.1.1.03 – inačica 3, prijavljen na Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Povećanje
energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije u proizvodnim industrijama“.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Predmet nabave je „Izolacijski materijali“.
Roba se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje.
/
Subject-matter of the procurement is “Insulation materials”.
The goods are procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II the Cost Sheet and in point 2.4. of Tender Documentation.
Pretplatite se na primanje obavijesti o ovoj javnoj nabavi.
Niste potvrdili recaptchu
Battery Thermal Management System