Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
07. 11. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.01.2.2.03.0022
Naziv tvrtke ili organizacije
DIV GRUPA d.o.o.
Grad
Samobor

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je „Osnovni materijali za izradu prototipa (duplex čelik).
Roba se nabavlja za potrebe projekta CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost, KK.01.2.2.03.0022, u sklopu Poziva Podrška razvoju Centara kompetencija, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku, Prilogu Nacrti_Drafs_1_GRO_231008_143034, Prilogu IV Nacrti_Drafs_1_GRO_231008_143126, Prilogu V – Nacrti_Drafs_1_GRO_231008_143203 i u točki 2.4. Dokumentacije za nadmetanje. Predmet nabave je podijeljen na grupe: grupa 1. Mikropaneli (Limovi, različite debljine), grupa 2. Inox cijevi. Ovaj postupak nabave je samo za grupu 2. Evidencijski broj nabave: IRI-500-20.
/
Subject-matter of the procurement is “Basic prototype material (duplex steel)”.
The goods are procured for the needs of the project KK.01.2.2.03.0022, CEKOM – Centar kompetencija za naprednu mobilnost (Center of competence for advanced mobility), within the Call Podrška razvoju Centara kompetencija, funded by the European Regional Development Fund. The procurement subject-matter details are in Annex II Cost Sheet, Annex_III Drafs_1_GRO_231008_143034, Prilog_Annex_IV Drafs_1_GRO_231008_143126, Annex_V Drafs_1_GRO_231008_143203 and in point 2.4. of Tender Documentation. Subject-matter is divided into lots: Lot 1. Micropanels (Sheets, various thicknesses), Lot 2. Inox pipe. This procedure is only for lot 2. Procurement file reference number: IRI-500-20.

Rok za dostavu ponuda
24. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.11.1.1.01.0220
Naziv tvrtke ili organizacije
RV d.o.o.
Grad
Križevci

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave su ALATI ZA PROIZVODNU LINIJU.

Ponuditelj je dužan ponuditi predmetnu robu na način da ista odgovara svim tehničkim specifikacijama koji su navedeni u točki 2.4. ovog Poziva na dostavu ponuda.

Rok za dostavu ponuda
31. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.01.2.1.02.0342
Naziv tvrtke ili organizacije
Brodograđevna industrija Split d.d.
Grad
Zagreb

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave je Elektrooprema. Postupak nabave se provodi samo za grupu 1. Rasklop i grupu 3. Upravljački pult. Roba se nabavlja za potrebe IRI projekta KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda, u sklopu Poziva Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Predmet nabave detaljno je opisan u Prilogu II Troškovniku, u Prilogu IV GV008-E-881-601-Switchboards and distribution boards – electrical diagrams, Prilogu V GV008-E-791-601-Bridge console – arrangement i u točki 2.4. ovog Poziva.
/
Subject-matter of the procurement is Electrical equipment. The procedure is only for Lot 1 Switchboard and Lot 3 Control console. The goods are procured for the needs of the IRI project KK.01.2.1.02.0342 Razvoj autonomnog besposadnog višenamjenskog broda (Development of autonomous unmanned multipurpose ship), within the Call to Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II, funded by the European Regional Development Fund. The subject of procurement details are in Annex II Cost Sheet, Annex IV GV008-E-881-601-Switchboards and distribution boards – electrical diagrams, Annex V GV008-E-791-601-Bridge console – arrangement and in point 2.4. of this Call.

Rok za dostavu ponuda
23. 10. 2023.
Vrsta nabave
Goods
Broj ugovora
KK.08.2.1.16.0013
Naziv tvrtke ili organizacije
Veterinarska stanica Petrinja d.o.o.
Grad
Petrinja

Niste potvrdili recaptchu

Predmet nabave čini nabava medicinske i veterinarske opreme, medicinsko-laboratorijskog namještaja i opreme za skladištenje lijekova.

Predmet nabave podijeljen je u grupe.

Grupa 1. Nabava medicinske i veterinarske opreme.
Uključuje nabavu specijalizirane medicinske i veterinarske opreme, uređaja i pribora, dostavu, montažu, edukaciju djelatnika na uređajima u trajanju minimalno pet dana za 3 djelatnika u prostorijama Naručitelja i osiguran servis.

Grupa 2. Nabava medicinsko-laboratorijskog namještaja.
Uključuje nabavu namještaja po mjeri s obzirom na zahtjeve prostorija Naručitelja. Namještaj uključuje prijamne pultove, radne jedinice za operacijsku salu i salu za preglede, vitrine za lijekove i pribor. Nabava uključuje dostavu i montažu u prostorijama Naručitelja.

Grupa 3: Nabava opreme za skladištenje lijekova.
Uključuje nabavu zidnih i središnjih elemenata za skladištenje proizvoda Naručitelja u prodajnom prostoru – samostojeći trgovački regali s perforacijom. Nabava uključuje dostavu i montažu.

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Niste potvrdili recaptchu

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X