Kratak opis nabave
Udruga za podršku žrtvama i svjedocima (Udruga) se od svog osnivanja 2006. godine usmjerila na poboljšanje položaja žrtava i svjedoka te unaprjeđenje postojećeg sustava podrške žrtvama i svjedocima. Danas djeluje kroz urede koji su smješteni u Vukovaru, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu u kojima pruža emocionalnu, psihološku, pravnu i praktičnu podršku žrtvama i svjedocima te članovima njihovih obitelji, prije, tijekom i nakon završetka kaznenog i/ili prekršajnog postupka. Od 2013. godine Udruga u Zagrebu djeluje kroz Nacionalni pozivni centar za žrtve kaznenih djela i prekršaja – 116 006 (NPC). NPC je nacionalna linija namijenjena žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja te članovima obitelji na kojoj mogu dobiti emocionalnu podršku, pravne i praktične informacije te se po potrebi upućuju na institucije i udruge, neovisno o stadiju postupka. Linija koristi standardizirani europski broj 116 006 koji osim u Hrvatskoj, djeluje i u drugih 12 europskih zemalja. Linija je besplatna i anonimna za pozivatelje te je dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku.
Linija je od svog otvaranja zaprimila preko 10 000 poziva građana i građanki. Od 25. studenog 2020. godine, linija je u sklopu projekta „Zaustavimo nasilje nad ženama i nasilje u obitelji – Za nasilje nema opravdanja“ osigurala dostupnost telefonske podrške 24 sata dnevno, svih 7 dana u tjednu. S obzirom da je linija od kraja godine postala nacionalna linija za žrtve rodno uvjetovanog nasilja, uz to što je nacionalna linija za žrtve i svjedoke kaznenih djela i prekršaja te članova njihovih obitelji, očekuje se povećanje broja poziva na 116 006 liniji. Stoga je kao jedna od aktivnosti u sklopu projekta planirana i implementacija CRM sustava i njegovo povezivanje s 116 006 linijom s ciljem efikasnijeg praćenja broja poziva i prikupljanja osnovnih statističkih podataka. Ovaj predmet nabave dio je projekta „Zaustavimo nasilje nad ženama i nasilje u obitelji – Za nasilje nema opravdanja“ koji provodi Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike u partnerstvu s Udrugom za podršku žrtvama i svjedocima i Ministarstvom pravosuđa i uprave. Projekt je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. Naručitelj u sklopu ovog postupka nabavlja uslugu nadogradnje i implementacije CRM sustava na 116 006 liniju. Usluga treba uključivati i integraciju CRM-a s linijom NPC-a te postojećom wiki bazom podataka radi brzog pronalaska traženih informacija te je potrebno osigurati prostor za skladištenje prikupljenih podataka. Osim navedenog, usluga treba obuhvaćati i edukaciju kroz koju će se zaposlenici obučiti za korištenje novog sustava.
Uz navedeno, usluga mora uključivati i podršku za sustav kroz najmanje 26 mjeseci , koja obuhvaća i sljedeće aktivnosti:
- redovni pregled sustava te njegovog podešavanja u svrhu optimiranja performansi
- otklanjanje incidenata i rješavanje problema u radu u slučaju da implementirane funkcionalnosti ne rade. Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave: pripremne radnje i aktivnosti, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna ispitivanja i testiranja) sve do završetka i dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, primopredaju, te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda.