Uvođenje sustava za optimizaciju nabave, prodaje, zaliha, marketinga i B2B povezivanje s dobavljačima te izradu radnih naloga za proizvodnju računala

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.1.19.0034

Naziv projekta

Uvođenje sustava za optimizaciju nabave, prodaje, zaliha, marketinga i B2B povezivanje s dobavljačima te izradu radnih naloga za proizvodnju računala

OIB tvrtke ili organizacije

83341080203

Naziv tvrtke ili organizacije

Vacom d.o.o.

Osoba za kontakt

Mirela Malina Res

Lokacija

Bjelovarsko-bilogorska , Daruvar

Kontakt telefon

043334322

Email

mirela.malina@va.com.hr

Vrsta nabave

Robe , Usluge

Datum objave

07. 04. 2020.

Rok za dostavu ponuda

17. 04. 2020.

Kratak opis nabave

Predmet nabave je nabava i dostava informatičke opreme i softverskog rješenja, potrebnih za provođenje projekta „Uvođenje sustava za optimizaciju nabave, prodaje, zaliha, marketinga i B2B povezivanje s dobavljačima te izradu radnih naloga za proizvodnju računala“. Predmet nabave podijeljen je u sedam (7) grupa: GRUPA 1. Nabava serverskog računala i pripadajuće opreme GRUPA 2. Nabava računala za poslovnice za korištenje softverskog paketa GRUPA 3. Nabava centralnog ispisnog rješenja GRUPA 4. Nabava ispisnih uređaja za poslovnice GRUPA 5. Nabava računala za održavanje i programiranje baze podataka GRUPA 6. Nabava računala za marketing GRUPA 7. Nabava softvera za marketing Ponuditelj može dostaviti svoju ponudu za jednu i/ili više ili sve grupe nabave. Tehničke specifikacije predmeta i količine se nalaze u Prilogu 2. Tehničke specifikacije koji je sastavni dio dokumentacije.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X