Unaprjeđenje poslovanja poduzeća Ivamont d.o.o. implementacijom specijaliziranog softverskog rješenja

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.1.19.0940

Naziv projekta

Unaprjeđenje poslovanja poduzeća Ivamont d.o.o. implementacijom specijaliziranog softverskog rješenja

OIB tvrtke ili organizacije

86660343460

Naziv tvrtke ili organizacije

IVAMONT d.o.o.

Osoba za kontakt

Branimir Mučnjak

Lokacija

Zagrebačka , Ivanić-Grad

Kontakt telefon

091 611 811 0

Email

branimir.mucnjak@ivamont.hr

Vrsta nabave

Usluge

Datum objave

22. 05. 2020.

Rok za dostavu ponuda

01. 06. 2020.

Kratak opis nabave

Radi unapređenja poslovanja poduzeća Ivamon nabavlja se usluga implementacije softverskog rješenja sa 6 modula. Softversko rješenje koje se nabavlja mora sadržavati sljedeće module: 1) Sustav za upravljanje prodajom 2) Sustav za upravljanje nabavom 3) Sustav za upravljanje skladišnim poslovanjem 4) Integracija sa postojećim ERP sustavom 5) Sustav za upravljanje projektima 6) Upravljanje sustavom kvalitete.

Priloženi dokumenti

Poziv za dostavu ponuda.pdf


poziv za dostavu ponuda
Datum: 22.5.2020.

Prilozi pozivu za dostavu ponuda.pdf


prilozi pozivu za dostavu ponuda
Datum: 22.5.2020.

Tehničke-specifikacije.pdf


tehničke specifikacije
Datum: 22.5.2020.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X