Promicanje zdravlja i prevencija boles? – kulture zdravog življenja

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

UP.02.2.1.04.0022

Naziv projekta

Promicanje zdravlja i prevencija boles? – kulture zdravog življenja

OIB tvrtke ili organizacije

97862589093

Naziv tvrtke ili organizacije

Koordinacije hrvatske obiteljske medicine

Osoba za kontakt

Ehlimana Planinac

Lokacija

Grad Zagreb , Zagreb

Kontakt telefon

00385 91 5228 546

Email

kohom.ured@gmail.com

Vrsta nabave

Usluge

Datum objave

03. 02. 2020.

Rok za dostavu ponuda

27. 02. 2020.

Kratak opis nabave

Predmet nabave je provedba aktivnosti javnozdravstvene kampanje u okviru projekta „Promicanje zdravlja i prevencija bolesti - kulture zdravog življenja“. Nabava se sastoji od 4 grupe koje uključuju: GRUPA 1 - Organizacija provedbe kampanja oglašavanja na mreži informacijskih displaya Količina – 1 ugovor. 14 mjeseci x 2 kampanje - kampanja o bolestima cirkulacijskog sustava i kampanja o ostalim temama. Nabava uključuje najam i postavljanje monitora u 50 ordinacija obiteljske medicine, organizaciju udaljene administracije i tehničku podršku tijekom maksimalno 14 mjeseci emitiranja poruka kampanje. GRUPA 2 - Kampanja oglašavanja na internetu s definiranjem plana oglašavanja. Količina – 1 ugovor. Kampanja uključuje izradu plana internetskog oglašavanja, prilagodbu poslanih materijala/konfiguriranje oglasa, definiranje ključnih riječi i provedbu oglašavanja putem GoogleAdWords; 19000 prikazivanja GRUPA 3 - Izrada WEB portala što uključuje hosting, dizajn, izradu portala, sigurnosne certifikate, održavanje portala tijekom maksimalno 14 mjeseci provedbe aktivnosti te postavljanje edukativno – promidžbenih materijala koji će nastati tijekom projekta. Količina – 1 ugovor. GRUPA 4 - Izrada brošure (naknada autoru, grafička priprema, dizajn, lektura i tisak 2500 komada). Količina – 1 ugovor. Ponuditelji mogu poslati ponudu samo na jednu, više i/ili na sve grupe nabave.

Priloženi dokumenti

OoN izmjena 1.pdf


OBAVIJEST O NABAVI_IZMJENA BR.1
Datum: 17.2.2020. - Pogledaj prijašnje verzije

OoN V2.pdf

OBAVIJEST O NABAVI Datum: 3.2.2020.

DoN - Izmjena 1.pdf


DOKUMENTACIJA O NABAVI_IZMJENA BR.1
Datum: 17.2.2020. - Pogledaj prijašnje verzije

DoN V2.pdf

DOKUMENTACIJA O NABAVI Datum: 3.2.2020.

Prilog 1 - Tehničke specifikacije izmjena 1.xlsx


Tehničke specifikacije_IZMJENA BR.1
Datum: 17.2.2020. - Pogledaj prijašnje verzije

Kopija Prilog 1 - Tehničke specifikacije V2.xlsx

PRILOG 1 - TEHNIČKE SPECIFIKACIJE Datum: 3.2.2020.

Kopija Prilog 2 - Troškovnik.xlsx


PRILOG 2 - TROŠKOVNIK
Datum: 3.2.2020.

Prilog 3 - Ponudbeni list.docx


PRILOG 3 - PONUDBENI LIST
Datum: 3.2.2020.

Prilog-4 - Životopis.docx


PRILOG 4 - ŽIVOTOPIS
Datum: 3.2.2020.

Prilog-5 - izjava.docx


PRILOG 5 - Izjava o nepostojanju situacija koje dovode do isključenja gospodarskog subjekta iz postupka nabave
Datum: 3.2.2020.

Odgovori na pitanje GS_.pdf


ODGOVORI NA PITANJA GOSPODARSKIH SUBJEKATA_1
Datum: 17.2.2020.

Odluka o odabiru - Izmjena.pdf


Datum: 20.3.2020. - Pogledaj prijašnje verzije

Odluka o odabiru.pdf

Odluka o odabiru Datum: 13.3.2020.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X