Kratak opis nabave
Predmet nabave je provedba aktivnosti javnozdravstvene kampanje u okviru projekta „Promicanje zdravlja i prevencija bolesti - kulture zdravog življenja“. Nabava se sastoji od 4 grupe koje uključuju: GRUPA 1 - Organizacija provedbe kampanja oglašavanja na mreži informacijskih displaya Količina – 1 ugovor. 14 mjeseci x 2 kampanje - kampanja o bolestima cirkulacijskog sustava i kampanja o ostalim temama. Nabava uključuje najam i postavljanje monitora u 50 ordinacija obiteljske medicine, organizaciju udaljene administracije i tehničku podršku tijekom maksimalno 14 mjeseci emitiranja poruka kampanje. GRUPA 2 - Kampanja oglašavanja na internetu s definiranjem plana oglašavanja. Količina – 1 ugovor. Kampanja uključuje izradu plana internetskog oglašavanja, prilagodbu poslanih materijala/konfiguriranje oglasa, definiranje ključnih riječi i provedbu oglašavanja putem GoogleAdWords; 19000 prikazivanja GRUPA 3 - Izrada WEB portala što uključuje hosting, dizajn, izradu portala, sigurnosne certifikate, održavanje portala tijekom maksimalno 14 mjeseci provedbe aktivnosti te postavljanje edukativno – promidžbenih materijala koji će nastati tijekom projekta. Količina – 1 ugovor. GRUPA 4 - Izrada brošure (naknada autoru, grafička priprema, dizajn, lektura i tisak 2500 komada). Količina – 1 ugovor.
Ponuditelji mogu poslati ponudu samo na jednu, više i/ili na sve grupe nabave.