Proširenje i modernizacija proizvodnih kapaciteta poduzeća Plastform d.o.o.

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.1.05.0110-2019-3

Naziv projekta

Proširenje i modernizacija proizvodnih kapaciteta poduzeća Plastform d.o.o.

OIB tvrtke ili organizacije

80863890192

Naziv tvrtke ili organizacije

Plastform

Osoba za kontakt

Ivica Konječić

Lokacija

Grad Zagreb , Zagreb

Kontakt telefon

+385 1 20 11 233

Email

ivica.konjecic@plastform.hr

Vrsta nabave

Radovi

Datum objave

05. 04. 2019.

Rok za dostavu ponuda

02. 05. 2019.

Kratak opis nabave

Postupak nabave provodi se u okviru Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava „Proširenje i modernizacija proizvodnih kapaciteta poduzeća Plastform d.o.o.“ (KK.03.2.1.05.00110) koja su dodijeljena iz Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020. putem Poziva KK.03.2.1.05 „Kompetentnost i razvoj MSP“. Predmet nabave je izvođenje radova dogradnje proizvodne hale poduzeća Plastform d.o.o. uz izgradnju popratnih prometnih površina, izvođenje radova odvodnje i uređenje okoliša. Svi zahtjevi koje ponuditelj mora ispuniti u pogledu predmeta nabave, uključujući sadržaj i upute za izrade ponude su navedeni u Dokumentaciji o nabavi s pripadajućim prilozima, a koji su javno objavljeni na službenoj stranici Naručitelja na sljedećoj poveznici: www.plastform.hr Ponude moraju biti zaprimljene od strane Naručitelja najkasnije do 02.05.2019. u 12:00 sati. Ponude se dostavlju neposredno, kurirskom službom ili preporučeno poštom na sljedeću adresu: PLASTFORM d.o.o., Ivana Granđe 25, 10360 Zagreb, Hrvatska.

Priloženi dokumenti

001. Obavijest o nabavi.rtf


Obavijest o nabavi
Datum: 5.4.2019.

1. DoN - PLASTFORM - RADOVI.rtf


DoN - PLASTFORM - RADOVI
Datum: 5.4.2019.

2. PRILOG I - Ponudbeni list.rtf


PRILOG I - Ponudbeni list
Datum: 5.4.2019.

3. Prilog II - Opis posla_Tehnicke specifikacije.rtf


Prilog II - Opis posla_Tehnicke specifikacije
Datum: 5.4.2019.

4. PRILOG III - Troskovnik.zip


PRILOG III - Troskovnik
Datum: 5.4.2019.

5. Prilog IV - Izjava o nepostojanju razloga isključenja.rtf


Prilog IV - Izjava o nepostojanju razloga isključenja
Datum: 5.4.2019.

6. PRILOG V - Popis ugovora.rtf


PRILOG V - Popis ugovora
Datum: 5.4.2019.

7. PRILOG VI - Izjava o imenovanju odgovorne osobe.rtf


PRILOG VI - Izjava o imenovanju odgovorne osobe
Datum: 5.4.2019.

8. PRILOG VII - Zivotopis.rtf


PRILOG VII - Zivotopis
Datum: 5.4.2019.

9. PRILOG VIII - Ugovor - Radovi.rtf


PRILOG VIII - Ugovor - Radovi
Datum: 5.4.2019.

12. PRILOG IX - Glavni projekt.zip


PRILOG IX - Glavni projekt
Datum: 5.4.2019.

10. DODATAK 1 - Zajednica ponuditelja podaci.rtf


DODATAK 1 - Zajednica ponuditelja podaci
Datum: 5.4.2019.

11. DODATAK 2 - Podaci o podizvoditeljima.rtf


DODATAK 2 - Podaci o podizvoditeljima
Datum: 5.4.2019.

Odgovori na upite.zip


Odgovori na upite
Datum: 24.4.2019.

odluka_o_odabiru.pdf


Datum: 31.5.2019.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X