Nabave u okviru projekata

Rok za dostavu ponuda Vrsta nabave Broj ugovora Naziv tvrtke ili organizacije Mjesto
Rok za dostavu ponuda
10. 01. 2020.
Vrsta nabave
Robe , Usluge
Broj ugovora
KK.03.2.1.19.0019
Naziv tvrtke ili organizacije
SITIM tehnička rješenja i servisi d.o.o.
Grad
Zagreb

Ovim projektom Prijavitelj planira nabaviti ERP (enterprise resource planning) rješenje s odgovarajućom opremom kako bi unaprijedio poslovanje, povećao učinkovitost, smanjio troškove i
povećao konkurentnost, i odgovarajuću opremu za njegovo pokretanje.

Predmet nabave je IKT rješenje koje se sastoji od:

1. Kompletan ERP sustav s modulima za nabavu, prodaju, robno, financijskokom
2. Prijenosno računalo (laptop)
3. LED monitor
4. Server
5. Docking station za laptop
6. Produkcijski NAS za pohranu podataka (virtualziranih servera)
7. NAS (network area storage) za pohranu sigurnosnih kopija
8. Upravljivi mrežni usmjernik s 28 gigabitnih portova
9. Tablet računalo za rad na terenu
10. Veliki uredski pisač (A3, A4)
11. Stolni skener s ulagačem listova
12. Instalacija, implementacija i podešavanje sustava
13. Mali uredski pisač u boji minimalno A4
14. Edukacija zaposlenika za korištenje sustava
15. Učitavanje digitalnog sadržaja i unošenje podataka u novi sustav
16. Licenca za SQL Server + 1 client
17. Licence za SQL dodatni client
18. Instalacija i setup SQL servera za ERP sustav
19. Virtualizacijski hipervizor
20. Softver za izradu sigurnosnih kopija
21. CAD Software jednogodišnja licenca
22. Software za izradu PDF datoteka (godišnja licenca)
23. Projektor

Rok za dostavu ponuda
15. 01. 2020.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
N/P
Naziv tvrtke ili organizacije
JAVOROVIĆ d.o.o.
Grad
Virovitica

Naručitelj provodi projekt “Podravski namještaj” sukladno uvjetima Poziva na dostavu projektnih prijedloga B-Light 2018-LPP1-013.
The client implements the project “Podravski namještaj” in accordance with the terms of the Call for Proposals of the B-Light proposal 2018-LPP1-013.

Predmet nabave je nabava, dobava, montaža/instalacija horizontalnog rasjekača sa opremom, te edukacija zaposlenika za rad s opremom.
The subject of procurement is the procurement, supply, installation / installation of horizontal cutter with equipment., and education of employees to work with equipment.

Ponuditelji su obvezni ponuditi cjelokupni predmet nabave tražen ovim postupkom.
Tenderers are obliged to offer the entire procurement subject required by this procedure.

Obavijest o nabavi (Javno nadmetanje) sukladno Prilogu 4 Pravila o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi (NOJN), objavljeno u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga B Light Grant Sheme – projekt kojim se financira suradnja malih i srednjih poduzeća (MSP) na pograničnom području Mađarska – Hrvatska u sklopu Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014-2020.
The Procurement notification (Public Tender) pursuant to Annex 4 of the Rules on Conducting the Procurement Procedures for non-purchasing organisations (NPOs), published within the Call for Proposals B Light Grant Scheme – project for financing the cooperation of SMEs – Light Beneficiaries in the Hungary-Croatia border area within the Interreg V-A Hungary-Croatia Cooperation Program 2014-2020.

Rok za dostavu ponuda
04. 02. 2020.
Vrsta nabave
Robe
Broj ugovora
KK.03.2.1.15.0160
Naziv tvrtke ili organizacije
Sato d.o.o.
Grad
Zagreb

Doradni stroj za lakiranje, folijatisak, sitotisak i štancanje i Edukacija za doradni stroj za
lakiranje, folijatisak, sitotisak

Rok za prijavu je unutar 30 dana
Pretplati se na ovu nabavu

Pretplatite se

Pretplatite se na obavijesti za sve nabave kako bi ubuduće na email adresu dobili obavijesti o novim nabavama.

Predaj nabavu

Ako želite dodati obavijest o pokretanju postupka nabave, kliknite ovdje.

Prijavi se

Arhiva nabava

Sve nabave objavljene do 18.12.2017. možete pregledati ovdje.

Arhiva nabava

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X