Okruženje za samoostvarenje / Self – realization environment

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.08.1.3.04.0019

Naziv projekta

Okruženje za samoostvarenje / Self – realization environment

OIB tvrtke ili organizacije

74744681525

Naziv tvrtke ili organizacije

Srce - Udruga djece s teškoćama u razvoju, osoba s invaliditetom i njihovih obitelji

Osoba za kontakt

Marija Dugac

Lokacija

Zagrebačka , Sveti Ivan Zelina

Kontakt telefon

098434477

Email

info@udruga-srce-zelina.hr

Vrsta nabave

Usluge

Datum objave

22. 02. 2021.

Rok za dostavu ponuda

02. 03. 2021.

Kratak opis nabave

Predmet nabave su usluge stručnog nadzora građenja sukladno Zakonu o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19, 125/19), te usluga Koordinatora zaštite na radu u fazi izvođenja radova sukladno Zakonu o zaštiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18) na izgradnji zgrade za organizirano stanovanje osoba s invaliditetom, u sklopu projekta „Okruženje za samoostvarenje / Self - realization environment“, KK.08.1.3.04.0019, koji se financira iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova. U okviru usluga koje su predmet nabave, Izvršitelj će biti obvezan izvršavati slijedeće aktivnosti i obveze: − obveze i aktivnosti stručnog nadzora nad izvođenjem radova u smislu Zakona o gradnji, Pravilnikom o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, obrascu, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera (NN 111/14, 107/15 i 20/17, 98/19, 121/19) i ostalih primjenjivih zakonskih i podzakonskih akata, − obveze i aktivnosti Koordinatora zaštite na radu prema Zakonu o zaštiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18) i Pravilniku o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN 48/18).

Priloženi dokumenti

OBAVIJEST O NABAVI.pdf


Obavijest o nabavi
Datum: 22.2.2021.

POZIV NA DOSTAVU PONUDA.pdf


Poziv na dostavu ponuda
Datum: 22.2.2021.

OBRASCI I PRILOZI.docx


Obrasci i prilozi
Datum: 22.2.2021.

OBRAZAC 3. - TROŠKOVNIK.xlsx


Obrazac 3. - Troškovnik
Datum: 22.2.2021.

PRILOG 1 GLAVNI PROJEKT.zip


Prilog 1. - Glavni projekt
Datum: 22.2.2021.

PRILOG 2 IZVEDBENI PROJEKT.zip


Prilog 2. - Izvedbeni projekt
Datum: 22.2.2021.

PRILOG 3 GRAĐEVINSKA DOZVOLA.zip


Prilog 3. - Građevinska dozvola
Datum: 22.2.2021.

N6_Zapisnik_o_pregledu_i_ocjeni_ponuda.pdf


Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
Datum: 9.3.2021.

N6_Odluka_o_odabiru.pdf


Odluka o odabiru
Datum: 9.3.2021.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X