Jačanje konkurentnosti Društva Đuro Đaković Montaža Izolak (ĐĐMI) kroz provedbu Projekta ulaganja u proširenje i obnovu proizvodnih kapaciteta i edukaciju djelatnika

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.1.15.0026

Naziv projekta

Jačanje konkurentnosti Društva Đuro Đaković Montaža Izolak (ĐĐMI) kroz provedbu Projekta ulaganja u proširenje i obnovu proizvodnih kapaciteta i edukaciju djelatnika

OIB tvrtke ili organizacije

67442673084

Naziv tvrtke ili organizacije

ĐURO ĐAKOVIĆ MONTAŽA IZOLAK d.o.o.

Osoba za kontakt

Janja Filajdić

Lokacija

Brodsko-posavska , Slavonski Brod

Kontakt telefon

035448364

Email

janja.filajdic@montaza-izolak.com

Vrsta nabave

Radovi

Datum objave

12. 04. 2019.

Rok za dostavu ponuda

23. 04. 2019.

Kratak opis nabave

Ovom dokumentacijom predviđena je nabava uređenja postojeće zgrade proizvodne namjene - limarske radionice, koja je smještena unutar Gospodarske zone Đuro Đaković, na k.č.br. 1009/3, k.o. Slavonski Brod. Na postojećoj građevini se predviđaju radovi preuređenja, odnosno prilagođavanja prostora novim potrebama prema kojima se mijenja organizacija prostora, nenosivi pregradni elementi zgrade, toplinska i energetska svojstva, a kojim se ne utječe na ispunjavanje mehaničke otpornosti i stabilnosti za građevinu i sigurnost u slučaju požara. Poboljšanje temeljnih zahtjeva za postojeću građevinu, ne mijenja se usklađenost građevine s lokacijskim uvjetima u skladu s kojima je izgrađena. U skladu s navedenim, temeljem čl 5, točke 1 i 2, Pravilnika o jednostavnim i drugim građevinama i radovima (Narodne novine br 112/2017 i 34/2018), predviđeni radovi mogu se izvoditi u skladu s Glavnim projektom, bez ishođenja građevinske dozvole Za ulaz na 1. kat je izvedeno vanjsko natkriveno stubište, za koje je u tijeku postupak izdavanje Rješenja o izvedenom stanju prema Zakonu o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama. Detaljniji opisi nalaze se u Prilogu V. Tehničke specifikacije - Uređenje poslovnog prostora (limarska radionica) te Prilogu III. Troškovnik.

Priloženi dokumenti

00 Obavijest o nabavi.pdf


Obavijest o nabavi
Datum: 12.4.2019.

01 Dokumentacija o nabavi.pdf


Dokumentacija o nabavi
Datum: 12.4.2019.

02 Prilog-I-Ponudbeni-list.pdf


Prilog-I-Ponudbeni-list
Datum: 12.4.2019.

03 Prilog-II_Izjava o nepostojanju razloga za iskljucenje_ te ispunjvanju uvjeta sposobnosti.pdf


Prilog-II_Izjava o nepostojanju razloga za iskljucenje_ te ispunjvanju uvjeta sposobnosti
Datum: 12.4.2019.

04 Prilog III. - Troškovnik.zip


Prilog III. - Troškovnik
Datum: 12.4.2019.

05 Prilog-IV-Izjava-o-jamstvenom roku.pdf


Prilog-IV-Izjava-o-jamstvenom roku
Datum: 12.4.2019.

06 Prilog V - Tehničke specifikacije - Uređenje poslovnog prostora (limarska radionica).pdf


Prilog V - Tehničke specifikacije - Uređenje poslovnog prostora (limarska radionica)
Datum: 12.4.2019.

07 Prilog-VI-Popis izvršenih ugovora.pdf


Prilog-VI-Popis izvršenih ugovora
Datum: 12.4.2019.

08 Prilog VII - Grafički prilozi.zip


Prilog VII - Grafički prilozi
Datum: 12.4.2019.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X