Inovacija procesa Poliklinike Bilić Vision u svrhu komercijalizacije inovativne usluge TOTAL REFRACTIVE SOLUTION na međunarodnom tržištu

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.2.06.0041

Naziv projekta

Inovacija procesa Poliklinike Bilić Vision u svrhu komercijalizacije inovativne usluge TOTAL REFRACTIVE SOLUTION na međunarodnom tržištu

OIB tvrtke ili organizacije

19307351018

Naziv tvrtke ili organizacije

Poliklinika Bilić vision za oftalmologiju, ortopediju i internu medicinu

Osoba za kontakt

Luka Bilić

Lokacija

Grad Zagreb , Zagreb

Kontakt telefon

098475111

Email

lukabilic80@gmail.com

Vrsta nabave

Robe

Datum objave

11. 12. 2019.

Rok za dostavu ponuda

20. 12. 2019.

Kratak opis nabave

Predmet nabave je aparat za liječenje disfunkcije Meibomovih žlijezda. U predmet nabave uključeni su svi zavisni troškovi, troškovi transporta do mjesta isporuke te isporuka tehničke dokumentacije za rukovanje na hrvatskom ili engleskom jeziku, u skladu s uvjetima propisanim u Dokumentaciji za nadmetanje, Prilogom 6 – Tehničke specifikacije i ostalim relevantnim prilozima ove dokumentacije. / The subject of the procurement is device for treatment of Meibomian Gland Dysfunction. The procurement includes all dependent costs, transportation costs to the point of delivery and delivery of technical documentation for handling in Croatian or English, in line with conditions prescribed in Tender

Priloženi dokumenti

00 Obavijest o nabavi - Procurement notice.pdf


Obavijest o nabavi - Procurement notice
Datum: 11.12.2019.

1 EV_03-2019-Dokumentacija za nadmetanje - Tender documentation.pdf


1 EV_03-2019-Dokumentacija za nadmetanje - Tender documentation
Datum: 11.12.2019.

Prilog 1 - Annex 1_Ponudbeni list - Bidding sheet.doc


Prilog 1 - Annex 1 Ponudbeni list - Bidding sheet
Datum: 11.12.2019.

Prilog 2 - Annex 2_Podaci o zajednici ponuditelja - Information on community of bidders.doc


Prilog 2 - Annex 2 Podaci o zajednici ponuditelja - Information on community of bidders
Datum: 11.12.2019.

Prilog 3 - Annex 3_Podaci o podizvoditeljima - Information on subcontractors.doc


Prilog 3 - Annex 3 Podaci o podizvoditeljima - Information on subcontractors
Datum: 11.12.2019.

Prilog 4 - Annex 4_Izjava ponuditelja - Statement of the Bidder.doc


Prilog 4 - Annex 4 Izjava ponuditelja - Statement of the Bidder
Datum: 11.12.2019.

Prilog 5 - Annex 5_Troskovnik - Bill of Quantities.docx


Prilog 5 - Annex 5 Troskovnik - Bill of Quantities
Datum: 11.12.2019.

Prilog 6 - Annex 6 - Tehničke specifikacije - Technical specification.xls


Prilog 6 - Annex 6 Tehničke specifikacije - Technical specification
Datum: 11.12.2019.

Prilog 7 - Annex 7_Popis izvršenih ugovora - List of delivered contracts.docx


Prilog 7 - Annex 7 Popis izvršenih ugovora - List of delivered contracts
Datum: 11.12.2019.

Odluka o poništenju nabave.pdf


Odluka o ponistenju nabave - Decision on cancellation of tender
Datum: 24.12.2019.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X