Kratak opis nabave
Predmet nabave je usluga druge nadogradnje računalne aplikacije prijava i odjava gostiju koja mora realizirati sljedeće prilagodbe:
• Prilagodba e-usluge eVisitor i njeno povezivanje s javnom e-uslugom Središnji turistički registar te drugima javnim e-uslugama koje su nužne za provedbu svih zakonom propisanih zadaća i postupanja u kojima se kao izvor podataka ili sredstvo komunikacije odnosno obrade podataka koristi eVisitor;
• Prilagodba e-usluge eVisitor i njeno povezivanje s javnom e-uslugom Turističko informacijski sustav;
• Prilagodba sučelja e-usluge eVisitor novom vizualnom identitetu koji će biti definiran u sklopu projekta Hrvatski digitalni turizam;
• Prilagodba e-usluge eVisitor za slabovidne osobe, osobe s invaliditetom te osobe s intelektualnim teškoćama vodeći računa o rodnoj perspektivi, uključujući i jezični odabir terminologije;
• Prilagodba e-usluge eVisitor u skladu sa zakonodavnim okvirom koji propisuje način provedbe javnih e-usluga;
• Prilagodba e-usluge eVisitor sukladno Strategiji e-Hrvatska 2020, a posebno sukladno aktivnosti modernizacije upravnih postupaka i integracije u državni informacijski sustav poštujući načela „only once“;
• Prilagodba e-usluge eVisitor temeljem uočenih nedostataka tijekom praćenja i evaluacije nadogradnje;
• Migracija Cjelokupnog rješenja u Centar dijeljenih usluga (CDU);
• Izvođenje radionica u cilju edukacije djelatnika sustava turističkih zajednica o novim funkcionalnostima i načinu korištenja Cjelokupnog rješenja.