Inovacija procesa Poliklinike Bilić Vision u svrhu komercijalizacije inovativne usluge TOTAL REFRACTIVE SOLUTION na međunarodnom tržištu

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi

Ne

Broj ugovora

KK.03.2.2.06.0041 

Naziv projekta

Inovacija procesa Poliklinike Bilić Vision u svrhu komercijalizacije inovativne usluge TOTAL REFRACTIVE SOLUTION na međunarodnom tržištu

OIB tvrtke ili organizacije

19307351018

Naziv tvrtke ili organizacije

Poliklinika Bilić vision za oftalmologiju, ortopediju i internu medicinu

Osoba za kontakt

Luka Bilić

Lokacija

, Zagreb

Kontakt telefon

098475111

Email

lukabilic80@gmail.com

Vrsta nabave

Goods

Datum objave

24. 09. 2020.

Rok za dostavu ponuda

05. 10. 2020.

Kratak opis nabave

Predmet nabave uređaj za dijagnostiku suhog oka. Uređaj nužan za uvođenje novog procesa probira. Omogućuje rano i precizno detektiranje poremećaja suznog filma. U predmet nabave uključeni su svi zavisni troškovi, troškovi transporta do mjesta isporuke, troškovi instalacije do pune radne funkcionalnosti sukladno uputama proizvođača te isporuka tehničke dokumentacije za rukovanje na hrvatskom ili engleskom jeziku, u skladu s uvjetima propisanim u Dokumentaciji o nabavi, Prilogom 6 – Tehničke specifikacije i ostalim relevantnim prilozima ove dokumentacije. / The subject of procurement is device for the diagnosis of dry eye. The device necessary tointroduce a new screening process. It enables early and accurate detection of tear film disorders. The subject of procurement includes all dependent costs, transport costs to the place of delivery, installation costs to full working functionality in accordance with the manufacturer's instructions and delivery of technical documentation for handling in Croatian or English, in line with conditions prescribed in Tender documentation, Annex 6 - Tecnical specification and other relevant parts of the documentation.

Priloženi dokumenti

Obavijest o nabavi- Procurement notice.pdf


Obavijest o nabavi- Procurement notice
Datum: 24.9.2020.

Dokumentacija o nabavi: Tender Documentation.pdf


Dokumentacija o nabavi: Tender Documentation
Datum: 24.9.2020.

Prilozi.zip


Prilozi- Annexes
Datum: 24.9.2020.

Nabave u okviru projekta financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.


Pretplati se na ovu nabavu

Niste potvrdili recaptchu

Sve Nabave

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i pratite najnovije vijesti.




X